Olen Helsingin lukiossa ensimmäisen vuoden opiskelija ja olen päättänyt mennä opiskelemaan lääketiedettä UCL yliopistoon!
Yleisesti lukuvuosi maksujen ei pitäisi tuottaa suurta ongelmaa, mutta KYSYMYKSENI on tiedättekö minkälaisilla arvosanoilla pääsee *about* sisään ja mikä kaikki vaikuttaa UCL yliopistoon hakiessa JOS teil olis jotain vinkkei Jakakaa arvostan!
Vinkkejä University College London:iin pääsyyn!
5
251
Vastaukset
- Anonyymi
LLLLL about. Noilla arvosanoilla voit päättää mennä sinne.
- Anonyymi
Vaikuttaako UCL yliopistoon hakiessa myös kurssejen arvosanat vai onks se pääosin YO-kirjoitukset ja sit kaikki suosittelut koulun omakohtaiset testit ja pyynnöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaako UCL yliopistoon hakiessa myös kurssejen arvosanat vai onks se pääosin YO-kirjoitukset ja sit kaikki suosittelut koulun omakohtaiset testit ja pyynnöt.
Kannattaisi varmaan tutustua UCL:n verkkosivuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi varmaan tutustua UCL:n verkkosivuihin.
Olen toki tutustunut UCL verkkosivuihin, mutta siellä lukee GPA 3.3-3.7 niin SUOMESSA KUN EI OLE GPA:TA niin en osaa sanoa mitä arvosanoja ne tarkalleen pyytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131