Olen jo vähän aikaa miettinyt mistä saisi oluthanan kotiin? Olisi varmaan mielekkäämpää juoda hanasta valutettua olutta kun pullosta kaadettua. En itse netistä saanut löydettyä mistään mistä yksityishenkilöt saisivat ostettua kyseenomaisia laitteita. Pitäisi varmaan ulkomailta tilata. Jos jollain on ehdotuksia tai jos joku tietää jotain asiasta niin viestiä vain. Kiitos jo etukäteen.
Oluthana kotiin
6
19349
Vastaukset
- Jorre
Pitäis olla sopimus jonkun panimon kanssa. Muuten et ainakaan suomesta oluthanaa saa hommattua. itse yritin kovasti saada sellaisen mutta eivät anna niin eivät! Ulkomailta saa varmasti kun tietää mistä hakea?? Varmaan kaupasta?
- nimetön
Myyvätköhän yksityishenkilöille?
http://www.barfix.fi/ - Kumikameli
barfix.fi myy yksityisillekin. Hinnakkaita tuotteet varmaan tosin ovat, ja käyttökin vaatii tietenkin rahaa.
Ja sitten vain miettimään mihin hanan sijoittaisi- Barfixista
Toki meiltä Barfixista oluthanoja saavat ostaa myös yksityiset henkilöt.
Astioitua olutta saa ostaa tukusta (kuten Metro Tukku, Heinon Tukku jne.). Tämä tietysti edellyttää tukkukortin omistamista.
Täysin valmiit oluen annostelulaitteistot lähtevät 800 eurosta alv. Pelkän oluthanan saa alle 100 eurolla.
Lisää tietoa www.barfix.fi - olutseppo
heti siihen telkkarin viereen vaikkapa, siis jos ei sohvan viereen mahdu.
- coolpint
Meiltä saat tilattua koko paketin oluineen päivineen. WWW.COOLPINT.FI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319