Koska tässä kahvilassa käteinen ei kelpaa, niin se menee boikottiin. On raukkamaista, että maksaminen käy vain pelkällä kortilla. En tule koskaan käymään sellaisissa häpeapilkkukahviloissa, jossa ei voi maksaa rahalla.
https://yle.fi/a/74-20008049
Käteinen ei kelpaa - Boikotti
Anonyymi-ap
2
2689
Vastaukset
- Anonyymi
Käsitäkseni Suomen pankki on edelleen taannut käteisrahan käytön.Tietysti kahvilan pitäjät ymm.Saavat oma yritys valita maksu tavat. Itse en menen liike tai liikeet joissa ainoa maksuvälinen on pankki kortti.Itä Helsinki Prisma.Lidit, Sity Market ymm. Juuri ideana heillä laittaneet itsepalvelu kassat,jotta ihminen käyttäisi pankki korttia. Kassoja paikalla minimi.Jonotan ja maksan tulevaisuuskin käteisellä,.
- Anonyymi
Käteisen käytöllä on sekin, että pankkiautomaatit häviää katukuvasta , ellei niitä käytetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214