Vuosi 2022 päättyy mielenkiintoisella tavalla. Kuka olisi uskonut vuosi sitten, että vuoden paras automainos tulee olemaan Skodan? Tai että vuoden huonoimman automainoksen tekee Polestar? En minä ainakaan olisi uskonut!
Minä joudun pidättelemään oksennusta joka hetki kuin Polestar 3 -mainos pyörähtää Youtubessa käyntiin. Oksettavan huono mainos. Ihan kirkkaasti vuoden 2022 huonoin mainos, ei vain huonoin automainos, vaan huonoin mainos ylipäänsä. Uskomattoman huono saavutus.
Skodalle pisteet päinvastaisesta suorituksesta. Vuoden paras mainos, ei vain paras automainos, vaan ylipäänsä paras mainos, on Skodan Enyaq Coupe True Love -mainos. Olen katsonut sen varmaan sata kertaa Youtubessa.
Mitä Skoda-omistajat tuumivat?
Vuoden paras mainos - Skoda Enyaq Coupe True Love
Anonyymi-ap
1
464
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17666418g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813