Muovikuusi VS: aito mestäkuusi, kumpi on luonnon kannalta parempi ?
Joulukuusi
9
134
Vastaukset
- Anonyymi
"Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"
Muistakaapa varoa niitä myllyjen lapoja ja voimalinja viidakkoa.- Anonyymi
Lisäksi hamosessa toista ääntä etsivää pudokasta kannattaa varoa. Luulee vielä sinulla olevan sen äänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi hamosessa toista ääntä etsivää pudokasta kannattaa varoa. Luulee vielä sinulla olevan sen äänen.
Miksi Poistetaan????? " HeikkiRiidankylväjä jälleen toimessaan .Yövuoro iski päälle! Vittuilu voipi alkaa !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Poistetaan????? " HeikkiRiidankylväjä jälleen toimessaan .Yövuoro iski päälle! Vittuilu voipi alkaa !!!
Näin alenee Kepun kannatus myös Pyhäjärvellä! Persut ja Vasemmisto kiittää Heikkiä heidän puolesta tekemästä vaalityöstä!!MOT
- Anonyymi
Joku kommentoi nyt yksin tähän mun aloitukseen, sattuuhan sitä usein että sinä sama henkilö istut koneesi ääressä päivästä ja vuodesta toiseen ja yrität saada pitkää omaa aikaa kulumaan aivoja käyttämällä, älä käytä liikaa ettet sekoa, hyvää tulevaa joulua 🙂
- Anonyymi
Sukkahousut on hyvä kuusenkoriste.
- Anonyymi
Muovikuusi on hyvin ekologinen valinta, kun muistaa aina
Loppiaisena sitä polttaessa, että siitä voi valua
öljyä kuumennettaessa, että laittakaa jokin pelti
alle, ettei takka öljyynny.
Peltinen kestävä polttoalusta on ekologisuutta. - Anonyymi
Minä hitsasin 30 vuotta sitten 20 milisee putkeen harjateräksenpätkijä ja hyvi on kestännäkestää kestää vielä poijallekkii, lattarauvasta ristii jalaka.. Koristele vae jouluna, oon pitännä muuna aekana vaate naulakkona oven suussa ja siihe vieraat soap vaatteesta laitoo, on hyötykäytössä ympäri vuoden... Laitapa miovikuuseen voatteita riipumaa??
- Anonyymi
Viher hulluuden mukaan oikea ruohikko pitäisi korvata muovisella ruohikolla, oikea puu korvata leväakvaariolla, joten tottakai oikea joulukuusi pitää olla myös muovinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707