Miten en sairastu taas anoreksiaan?

Anonyymi-ap

Moi! Oon 12vuotias tyttö suomesta. Mä oon sairastanut pitkän ja vaikean syömishäiriön 2 vuotta sitten. Olin tosi vaarallisessa kunnossa, lääkärien mukaan. Mua alkaa vähän pelottaa että sairastunut uudestaan, ja en yhtään voisi tässä elämän tilanteessa parantua. Koska se oli kamalaa, tietäjät tietää. Mulla on alkanut tulla sellanen olo että en riitä kenellekkään, tälläsenä... Samalla mä en halua sairastua, ja käydä sitä uudestaan läpi. Mulla on tällä hetkellä viiltely ongelma, ja oon sillä tyrehtyttänyt halut laihduttaa. Osaako joku auttaa mua, pelottaa...

4

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja en siis halua tällä huomiota yhtään! En halua vaan käydä sitä uudestaan läpi!

• Anonyymi

SOITA AUTTAVAAN PUHELIMEEN TÄMÄ EI OLE
      OIKEA PAIKKA LAPSELLE.

• Anonyymi

Moi, oon pahoillani ja tsemppiä sulle. Pakko myöntää ittee pelottaa sama. En tiiä mitä mun pitäis sanoo muut saat aina tulla puhuu jos tuntuu siltä. Syytä miks syömishäiriö tulee ei välttistä oo selvä mut yritä keskittyy asioihin joista tykkäät. Huonoja hetkii tulee aina mut yritä pysyy positiivisena. Mieti ett selvisit jo kerran ja mieti ett miks se ei oo sen arvosta. Jokanen päivä voi olla vaikee mut jossain vaiheessa se toivottavasti helpottuu. Yritä keskittyy asioihin joita menetit syömishäiriön takia joita et haluu menettää enää uudestaa ja jos sul tulee ajatuksia siitä ettet oo tarpeeks sano vaa ittelles että ”ei mä oon tarpeeks, oon elämisen arvonen” kato peiliin itteäs ja vaikka ei aina tuntuis siltä nii sano ittelles ett mä näytän hyvältä ja lopulta uskot sen. Voimii sulle<3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe