Miksi mies tuijottaa naista, mutta ei hymyile? Tää on alkanut vaivata minua. En usko, että kyse on kiinnostuksesta. Tekisi mieli yrittää jutella hänelle, jos se rikkoisi jään, mutta jotenkin se vähän kiukkuinen tuijotus ei kutsu juttelemaan. Pelkään, et oon käynyt hänen hermoilleen. Tai ehkä hän on joku moottorisahamurhaaja.
Miksi mies tuijottaa hymyilemättä
7
1851
Vastaukset
- Anonyymi
Noita hiippareita on Suomi pullollaan. Paras kun teet yllätyshyökkäyksen ja Mert juttelemaan. Tuu kertoo, miten kävi. Jotenkin täälläkin nuo silmät tunnetaan, eikä ne ookyniksen 😅
- Anonyymi
Luulin jo, et ehdotat, et itse tekisin yllätyshyökkäyksen sahan kanssa. Luultavasti puhumaan meneminen tekee ihan yhtä järisyttävän vaikutuksen. Hän varmaan lähtee paikalta sanomatta mitään.
- Anonyymi
Syitä voi olla monia mutta juttele hänelle niin pääset paremmin perille asioista.
Joskus voi olla huono näkö vaikka syynä. Joku fyysinen vajaavaisuus? Voi katsoa myös jos näkee sinussa jotain. Puhumalla selviää tietenkin. - Anonyymi
Ei miehet turhaan tuijottele. Hän kiinnostunut mutta ujo. Ilmeisesti koittaa peitellä tätä.
- Anonyymi
Missä yhteydessä? Töissä, koulussa, kylillä, viihteellä, kaupassa...
- Anonyymi
Moni on menettänyt luottamuksen uskoa hyvään, silloin ei hymykään helpolla irtoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701