Olen aina ollut sitä mieltä, ettei koolla ole väliä, kunnes tapasin yhden miehen, jolla on tosiaan kalu 11cm erektiossa. En ole väljimpiä naisia, mutta uskon puute tuli kun näki sen meisselin. Kuvitelkaa Hk:n bratfursti, paksuus oli sitä luokkaa. Nyt miehet tietysti pitää mua pahansuopana femakkona ym, mutta oikeasti ihmettelen miten aikuisella miehellä voi olla noin pieni.naiminen onnistui vain asennossa jossa olin kyljellään ja mies tuli takaapäin. Enpä voi väittää saaneeni orkkua.
Erektiossa 11cm
37
18957
Vastaukset
- Ukkeli
Nyt tulee kyllä melkosta sontaa....
- Saara
että sain ihan pienimunaisen asiantuntijan vastaamaan. Niin sontaa olis tullut jos olisin keksinyt ehdottaa b-rappuun vetämistä. Annas rehellinen mielipide parhaista asennoista pienelä munalla.
- bi-nainen
Saara kirjoitti:
että sain ihan pienimunaisen asiantuntijan vastaamaan. Niin sontaa olis tullut jos olisin keksinyt ehdottaa b-rappuun vetämistä. Annas rehellinen mielipide parhaista asennoista pienelä munalla.
mitenkäs me lesbot ja bi-naiset saadaan orkut hankaamalla ihan vaan pilluja vastakkain.Eihän naisilla ole munia ollenkaan.
Sitä paskaa tulee nyt lähinnä sun suusta! - Saara
bi-nainen kirjoitti:
mitenkäs me lesbot ja bi-naiset saadaan orkut hankaamalla ihan vaan pilluja vastakkain.Eihän naisilla ole munia ollenkaan.
Sitä paskaa tulee nyt lähinnä sun suusta!saavat orkkuja pillujaan hankaamalla, kyse ei ollutkaan siitä. kyse oli tosi pieni munaisesta miehestä ja orkun saannista sellaisella. Kannattakohan sun opetella lukemaan ja vastata sitten vasta.
- Ukkeli
Saara kirjoitti:
Mulla on 12cm ja kaikki asennot on toiminu ihan hyvin. Olen seurustellu kohta 3 vuotta saman naisen kanssa ja kertaakaan ei ole ollu mitään ongelmia. Joskus tyttöystävänu on saanut orkun ja joskus ei.Taitaa teillä olla vaa taidon puutetta jos ette pysty muuten rakastelemaan :D
- Pia
Ukkeli kirjoitti:
Mulla on 12cm ja kaikki asennot on toiminu ihan hyvin. Olen seurustellu kohta 3 vuotta saman naisen kanssa ja kertaakaan ei ole ollu mitään ongelmia. Joskus tyttöystävänu on saanut orkun ja joskus ei.Taitaa teillä olla vaa taidon puutetta jos ette pysty muuten rakastelemaan :D
Entisellä miesystävälläni oli 12,5cm ja sain joka kerta. Yleensä laukesimme vielä yhtäaikaisesti. Olen ollut myös isoaseisten kanssa sängyssä, mutta vasta tämä ensin mainittu mies sai minut todella heräämään seksuaalisesti.
- VoinDox
No kai tuo nyt on ihan luonnollista että koolla on väliä. Vähän sama asia se on toisinkin päin tuo orkun saaminen, jos esim. naisen rinnat eivät miellytä niin paneminen onnistuu parhaiten silmät kiinni (tai no tietysti doggystyle jos perse on hyvä). Tai yhtä lailla naisilla on tiukkoja ja väljempiä pimperoita.
Vakka kantensa valitsee, ei sen kummempaa. Jollekin naiselle riittää 11 sentin kikkeli tai vaikka pienempikin, jolle ei riitä niin etsii sitten isommalla mololla varustetun uroksen. Simppeli homma.- Saara
Toivottavasti tulisikin naisilta kommentteja, onko 11cm riittävä? nykyiselläni on 16cm ja paksuuttakin löytyy, nautin seksistä hänen kanssaan.
- kaikuluotain
Saara kirjoitti:
Toivottavasti tulisikin naisilta kommentteja, onko 11cm riittävä? nykyiselläni on 16cm ja paksuuttakin löytyy, nautin seksistä hänen kanssaan.
11cm ja ainut asento sivusta.minkä vitun kanin kanssa sinä olet seksikokemuksesi hankkinut.
1-2cm tuohon lisää niin puhutaan normaali peniksestä.saara taidat olla aito mies?ohuudella ei tietenkään minkään voi kuin vasaralla nuijia turvoksiin,mutta 11cm kyllä riittää lähes montun pohjaan,jos yhtään tiedät näitä naisten monttujen syvyyksiä? - Saara
kaikuluotain kirjoitti:
11cm ja ainut asento sivusta.minkä vitun kanin kanssa sinä olet seksikokemuksesi hankkinut.
1-2cm tuohon lisää niin puhutaan normaali peniksestä.saara taidat olla aito mies?ohuudella ei tietenkään minkään voi kuin vasaralla nuijia turvoksiin,mutta 11cm kyllä riittää lähes montun pohjaan,jos yhtään tiedät näitä naisten monttujen syvyyksiä?Kyllä jotain naisen värkistä, tosin vain omastani. En ole tullut kokeilleeksi muiden pilluja, hetero kun olen. Alkaa tuntua siltä että Suomalaiset miehet on tosi pieni munasii, kun noin kiivaita kommentteja tulee tuntemattoman miehen mulkun puolesta.
- mies
Saara kirjoitti:
Kyllä jotain naisen värkistä, tosin vain omastani. En ole tullut kokeilleeksi muiden pilluja, hetero kun olen. Alkaa tuntua siltä että Suomalaiset miehet on tosi pieni munasii, kun noin kiivaita kommentteja tulee tuntemattoman miehen mulkun puolesta.
Vai on suomalaiset muka pienimunaisia!!! Olisit joskus sitten suomalaisten kanssa niinei tarttis niitten afrikkalaisten blackähkyjen kannsa aids seksiä harrastaa. Tai jatka vaan samoilla linjoilla niin et ainakaan ketään viatonta saastuta.
- Tuleppas naimaan mun kans
Saara kirjoitti:
Kyllä jotain naisen värkistä, tosin vain omastani. En ole tullut kokeilleeksi muiden pilluja, hetero kun olen. Alkaa tuntua siltä että Suomalaiset miehet on tosi pieni munasii, kun noin kiivaita kommentteja tulee tuntemattoman miehen mulkun puolesta.
Niin haluan tietää, onko mulla vaikutusta sun pesään, luulen et on vaikka mul on pieni omasta mielestäni Hk-sininen : )
- Masa MM
Saara kirjoitti:
Kunhan se vaan on pitkä ja paksu.
- Lihatiskiltä
Tuleppas naimaan mun kans kirjoitti:
Niin haluan tietää, onko mulla vaikutusta sun pesään, luulen et on vaikka mul on pieni omasta mielestäni Hk-sininen : )
B-luokan koiranmakkaraa. Mä pidän ainaskin A-luokan täysliha Kabanossista.
Sitä löytyy sieltä
- rinssi2
minusta rinssinä sivulta naimisesa sustiin nakki yltää kaikista lyhyimmälle. lähetyssaarnaaja on minusta paras lyhytmunaselle. siinä saa litoriskin hyvää hierontaa.
- rinssi3
Selvä trolli toi Saara. Lähetyssaarnaajassa uppoo syvimmälle. Sivusta hyvä kun saa vähän päätä uppoo.
- Saara
rinssi3 kirjoitti:
Selvä trolli toi Saara. Lähetyssaarnaajassa uppoo syvimmälle. Sivusta hyvä kun saa vähän päätä uppoo.
Kyllä on pojat herkkänahkaista porukkaa, kun kirjoitan asiasta joka oli mulle ongelma, niin jokainen vetää siitä herneen nenään. Ehkä vaan oikeesti pienimunaisten kannattais suuttuu mun kirjoituksesta.
- Ukkeli
rinssi3 kirjoitti:
Muita hyviä asentoja on esim ratsastaminen tai sitten edestä päin niin että naisen jalat on miehen olkapäillä. ja seinää vasten on kanssa aika hyvä.... Minust tuntuu ettei Saara oo tainnu edes koskaan seksiä harrastaa
- RINSSI III
Nimenomaan! Muuten kelpo trollaus meni vituilleen tossa kohtaa kun "Saara" ryhtyi selittämään sivusta panemisesta... Ensinnäkin, jos tämä "Saaramme" olisi a) nainen ja b) harrastanut joskus ihan oikeasti seksiä, hän tietäisi että ko. asento tunnetaan "lusikka"-asentona.
Ja toisekseen, tuo lusikka on vaikkapa nyt minulle ja 19-senttiselle mololleni ehkä juuri se asento jossa VÄHITEN tunnen omaavani kunnon kokoisen miehuuden... Että se siitä trollista ja sen kestävyydestä.
Ja pikku vihje "Saaralle": seuraavan kerran kun ryhdyt omasta pienestä teinimunastasi johtuvaa katkeraa trollausta harkitsemaan, niin sun pitää valittaa että paneminen nysäkullimiehen kanssa onnistuu "vain" lähetyssaarnaajassa ja että se on "tylsää" kun se on niin "tavallinen" asento. Siinäpä aikamiehen vinkkejä sinulle, poju! - Nimetön
Saara kirjoitti:
Kyllä on pojat herkkänahkaista porukkaa, kun kirjoitan asiasta joka oli mulle ongelma, niin jokainen vetää siitä herneen nenään. Ehkä vaan oikeesti pienimunaisten kannattais suuttuu mun kirjoituksesta.
no en ny tie se kyllä vähän riippu misstä se roikku... mu tapauksessa vasemassa lahkeessa polven vieressa :P enkä ees suutu täst keskustekustelusta yhtä... "Kyllä on pojat herkkänahkaista" TOTTA
- nainen23
Mun miehellä on just saman mittanen. Mutta kyllä meillä on onnistunu kaikki asennot maan ja taivaan väliltä, mitä nyt on keksitty kokeilla! Eikä mulla ole mitään valittamista.
Nyt joku alkaa aukoa, että "mistäs tiedät kun et ole isompaa saanut" ja voin siihen vastata että kyllä olen. Mutta ei se minusta parempaa ollut, joskus on jonkun kanssa mennyt homma ihan itkuksi kun sattuu.
Enkä minä väitä, että kellekään koolla ei saisi olla väliä. Mitäpä minä siitä mistä muut pitää. Mutten vaan tajua, miten asennot ei onnistu? - Seppo
Eikö Saara neiti tiedä, että nainen voi saada emätinorgasmin vaikka lyijykynällä.
- pieni mies
Näin piehen miehen kantilta näitä juttuja on aina kiva lukea. Viimeisetkin itsetunnon rippeet karisee pois. Lyhyen ja ohuen munan omaavana ei ole mitään toivoa pärjätä elämässä. Sama lienee virittää köysi ja hypätä sen jatkoksi...
- Seppo
Kyllähän jos naisten toosia ruvettas mittailemaan, niin perkele. Tiukkuutta työntömitalla ja syvyyttä esim. mittatikulla, kyllä olis joillakin naisilla itku kurkussa, ei mulla voi olla tämmönen. Sinun henk. koht. ongelma taitaa olla pohjaton värkki, jos muuten on lihahkset kunnossa.
- B.I.G
olis sulle rehellinen 21,5cm josko se ois sitten sulle sopivampi Saara.
Hmm harmillinen juttu,itse nuorena poikana kun ei ollut nähnyt sexfilmejä eikä silloin 70 luvun suomalaisissa miestenlehdissä juuri erektiokuvia näytetty,en tiennyt millaisen lahjan olin saanut.
Ensinmäisten sexkokemusten jälkeen sana levisi työpaikalla(autolautta)naisten keskuudessa ja aloin ounastella kuuluvani "suursukuun",eräs ruåtsalaistyttö sitten antoi nimen "hästkuk" ja sillä on pärjätty.
Työläisperheen taustat oli oma "traumani" koska ylellisyyttä ei juuri ollut mutta tänä päivä ymmärrän tuo´n loton potin potkaisseen ihan mukavasti-eikä munille.
Suomea on kierretty ristiin ja rastiin ja aina ku´n työn Sir Lyonin mestariluomuksen on parkkeerannut uuden "metäsätysmaan" parkkipaikalle niin jotain "riistaa2 on yleensä kynteen jäänyt.
Miksikö käytän sanaa sex,olen konservatiivi ja terkut "sexsalmiselle"-on kamat luotu kiertämään,mies niiden mukana.
Jävla- gkjpijtryiahgfdkm
Toisille selkeä ilmaisu on niin vaikeaa...
- :D :D :D
gkjpijtryiahgfdkm kirjoitti:
Toisille selkeä ilmaisu on niin vaikeaa...
Luin tuon viestin kans ekan kerran kiinnittämättä huomiota siihen lainkaan. Kun luin sen ajatuksella, huomasin ettei siinä todellakaan käynyt ollenkaan ilmi, mitä kirjoittaja ajoi sillä takaa :D
Sanat ja ilmaisut olivat kuin toiselta planeetalta...heh.
kyl kohtuu säälittävä pili mut jotenki täs tosiaan tökkii toi sivusta naiminen,vissin mä oon tehny aina kaiken 'poispäin vittua' kun just sivusta naidessa on tuntunu et 15 senttinen käy just ja just porstuassa kahvilla ja muissa asennoissa ehkä jopa olohuoneen puolella.
- pete
laihduttaa 50-100 kiloa niin saattaisi löytyä pillukin sieltä paksujen reisien välistä
- kuin saara
Kyllä homman nimi on niin, että 11 senttiä housuissa on aika säälittävä näky ja jos on vielä ohutkin, niin ei kyllä naurata.
Itsekin törmännyt pitkiin miehiin, joilla noin pieni pili housuissa, ei tiedä, itkeävai nauraa. Kyllähän sellasella tyydyttää, mut jossain vaiheessa on pakko saada normaali kikkeliä.- Nimetön
Minkä kokoinen on normaali kikkeli...???
- neiti77
Joitain asentorajoituksia on, mutta voin sanoa että hän tuntuu TAIVAALLISELTA! Ja saa mut tulemaan monta monta monta kertaa.
Juoksisin kovaa karkuun, jos joku tulisi 20 senttisen kanssa mua tökkimään.- Poju
Kumma kyllä kanssa,minulla on 13cm,noh temppurajoituksia on,mutta naiset sanoo että tunnun helvetin hyvältä ;) Se on ihanaa kun saa antaa suu ja sormi hoitoa naiselle ja sitten alkaa painaa...
- Hanna
Poju kirjoitti:
Kumma kyllä kanssa,minulla on 13cm,noh temppurajoituksia on,mutta naiset sanoo että tunnun helvetin hyvältä ;) Se on ihanaa kun saa antaa suu ja sormi hoitoa naiselle ja sitten alkaa painaa...
tosi kiva. Kyl kunnon kundi lämmittää likan enstex suu ja sormihoidol ja sitte menee vast asiaan.
Eikä toi rakastelu oo mitään temppuiluu. Hyvä alkuhoito ja perinteiset asennot, nii hyvää tekee
- seppo
Aika paljon sai kommenttisi vihaista vastatulitusta. Siinä sen sitten näkee että peniksen pituuden odotusarvon huonommalla puolella on juuri se 50% miehistä. Toiset vieläpä siellä 10cm tuntumassa. Itselläni ei ole peniksen kokokompleksia kun mittaa on suotu enemmän kuin riittävästi ("sulla on munat ku norsulla totes yks neiti baarissa menneellä viikolla"). Arka paikka tuo tosissaan tuntuu olevan pienen omaaville.
- oliko muuta asiaa?
Eli mielestäsi 11cm munalla ei saa naiselle orgasmai aikaiseksi ja naiminenkin onnistuu vain kyljellään?
Oliskohan sulla sitten tuo peniksen aiheuttama ylemmyyskompleksi? Munatkin voi mennä päähän. Joka threadistä näyttää löytyvän ainakin yksi munamainostaja aina, heh.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883