yöllä eikä kuski laita lähivaloja poliisiauton lähestyessä "valomerkeistä" huolimatta, niin lähteekö poliisi perään pillit ulvoen?
Jos ajaa suoralla maantiellä poliisia vastaan kaukovalot päällä
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtee, koska kuljettaja voi olla rattijuoppo, auto on varastettu, tai katsastamaton, kuljettajalla ei ole ajokorttia, auto on epäkuntoinen, verot maksamatta, jne..
- Anonyymi
Voin lohdutukseksi kertoa että se poliisimaija ei kulje kuin sen 155-168km/h, Että jos tuon ylitse kulkee alla oleva autosi niin voit jätättää poliisit jos osaat ajaa ja pysyt tiellä. Itse laskeskelisin että sellaiset 210-220km/h riittäisi siihen että voisi jo vähän leikkiä poliisipartion kanssa ja mahdollisesti härnätä ja ärsyttää poliisia lisää takaa-ajon aikana että sitten kun päättäisi heidät karistaa niin muutaman kilometrin paukuttaisi 220km/h karkuun ennenkuin alkaisi edes löysäilemään.
- Anonyymi
Minä taas voin kertoa, että poliisimaijoissa on radiopuhelimet, joilla poliisit saavat valon nopeudella yhteyden muihin partioihin. Tästä seuraa se, että vaikka pakenijan auto kulkisi vielä kovempaa, kuin 220 km/h, niin piikkimatto odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813