Tyttäreni teki itseostettavan DNA-testin ja hänelle oli tullut eilen uusi osuma. Tyttäreni lähetti tälle suhteellisen ison osuman saaneelle viestin. Selvisi, että tämä mies oli kasvanut ilman isää. Yhdentoista ikäisenä pojan äiti oli ottanut yhteyttä veljeeni isyysasiassa, johon veljeni oli vain vastannut ettei muista tätä naista tai tapausta. Nykyään jo mies tiesi kuitenkin äitinsä viettäneen yön veljeni kanssa ja kertoi tyttärelleni jopa tämän nimen ja silloisen asuinpaikan.
Pojan avioituessa oli pojan vaimo ottanut vielä yhteyttä veljeeni, mutta tämä oli taas kieltänyt tietävänsä asiasta mitään. Olen ihan järkyttynyt tänään kuulemastani informaatiosta ja siitä, että veljeni on kieltänyt tämän pojan tämän ollessa 11-vuotias, jolloin isänkaipuu on varmaan suurimmillaan. :-(
Tyttäreni vastasi tälle serkulleen, että he ovat ilmiselv'sti serkuksia ja että hän mielellään kertoo enemmän sukulaisista ja voi tavatakin tämän.
Minä tietenkin liputin tämän kaiken puolesta. Me olimme viettämässä joulua molempien tyttärien kanssa ja kaikki todella tyrmistyneitä tästä kaikesta. Minulla erityisen paha mieli tämän pojan puolesta.
Sukulaiset vaan lisääntyy!
Anonyymi-ap
3
225
Vastaukset
- Anonyymi
DNA-testit on turhia
- Anonyymi
Suhteellisen iso osuma. Sen selittää se, että olet itse tuon osuman isä. Osuma on yhtä isoilla numeroilla silloinkin. Kannapa vastuusi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249