Kauhavalaisten oikeusturvan takia pitää härmäläisten erolista saada julkiseksi.Ei se oo mikään Stasi-lista,vaan julkista tietoa .Nähdään nimet,niin tiedetään ketkä haluaa tuhota Kauhavan kehityksen.
Häxit-lista,nimet julki
13
245
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se lista on toimitettu myös kaupungille kirjaamon kautta silloin se muuttuu julkiseksi käykää pyytämässä nähdä se.
- Anonyymi
Mika voi pyytää listan kirjaamosta, koska sinne se toimitettiin.
- Anonyymi
Yli 1500 nimeä, enemmän kuin mikan vaalitulos 😂😂😂
- Anonyymi
Eikös se ollut joskus nähtävillä, minä ainakin olen nähnyt tämän listan nimet.
- Anonyymi
Ymmärtääköhän allekirjoittaneet edes hävetä.Oli kyllä noloo juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtääköhän allekirjoittaneet edes hävetä.Oli kyllä noloo juttu.
Puronvarsi ja Korkiakangas laittoivat listaan vainajien nimiä hautakivistä ja siinä oli myös useita , jo vuosia sitten Alahärmästä pois muuttaneiden nimiä. Lisäksi muista liitoskunnista saatiin monia nimiä vain sen takia että kaupungin tulevaisuuden ja kehityksen kannalta nähtiin välttämättömäksi päästä näistä valittajista eroon.
- Anonyymi
Oliko kansanedustaja ehdokkaiden nimiä listalla?
- Anonyymi
Olihan siellä Mattilan nimi paksulla tussilla alle kirjoitettuna.
- Anonyymi
Noloudessaan kyllä hakee vertaistaan Suomen historiassa.
- Anonyymi
Ei muuta kun Kauhavan kaupungin verkkosivuille se nimilista.Pääsee kaikki näkemään nuo pellet.
- Anonyymi
Ei siinä listassa Kauhavan kehityksen tuhoajia ole.
Kyllä siihen riittää kaupunginhallituksen ja - valtuuston puheenjohtajat - nämä kaks opettajaa kun johtaa, niin kehitys pysähtyy. - Anonyymi
Ei pidä liittää sana Kehitys ja Kauhava yhteen. Hallittu alasajo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887