Kakanhajuista uutta vuotta kaikille!

Soikoon peräreikä sulosäveliään myös ensi vuonna. Vellokoon peräsuolessa vetelä massa. Lentäköön posliiniponiin ruskea mäski. Haiskoon makea sonta sieraimissanne. Oikein rattoisaa vuodenvaihdetta toivoo metaanikuningattarenne Pieris.

RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOTLOT PIERRRRRRRRRRRR NARINAA ARMOTONTA PERSEEN ROILOTUSTA.

P.S. Lärveisiä uusille ylioppilaille.

8

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyä se on aito Pieris.

• Anonyymi

Jos pierette mun suuhuni, niin saatan kertoa...

• Anonyymi

Pieris, mulle selvis ny yks kova juttu. Oom ihmetelly vuosikausia miks mun naama haisee aina perseelle. Syy oli vessan pyyhkeessä. Sen harvan kerran kun pärsseeni ruiskulla pesin, kuivasin samaan pyyhkeeseen kun pyyhin naamanikin.
      No ni, siinä se oli. Puoli vuotta naamapyyhkeen (siis pärssepyyhkeen) vaihtoväli.
      Siks se tuntu vähän koppuraiselta, ja kakkelmarjoja korvissakin

Tulevaisuus on tässä. Olen YSLn tai HBn miesmannekiini, koska ei ole enää hajuhaittoja, en siis tartte katalysaattoria naamani eteen.

Tule ja ota minut.

T: Saasteeton BradPitt-lookalike Salis

• Anonyymi

Pieris, muutan Pruneihin koska siellä kaikki on paskanruskeeta. Om kotoinen olo.

T: Piolooki-Salis

• RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS VETELÄ MÄTÄ PIERU HAJU RIPULI PIERIS ON PARAS TE KAIKKI HAISETTE PASKALLE

KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HAISTAKAA PERSEREIKÄ TE KAIKKI!!!

• Anonyymi

Pieris, jouduin pakkohoitoon. Espoon junassa täräytin peräilmaa vähän reilummin, muutama aneemisempi pyörty (työstressi?), sieraimet ruskeina kaikilla, iPhonet mykisty, lippuautomaatit veti överit, junan hätäjarrujärjestelmä laukesi. Sitten tuli vartijat, paprikasumutetta silmiin ja korviin, ja Jorvin sairaalaan lepositeisiin.
      Sittes tuli pari apuhoitajaa, yks kodin putkimies, ja katsastusmies. Ne asensi mun ruparesoriin katalysaattorin, semmosen tehokkaan. sama malli kun Leopardeissa, Horneteissa, ja Sannan kitapurjeessa. Pysyy kaikki paska sisällä, ja on hykieenistä. Ei välttämättä kaikissa tapauksissa.

Äänestän Virheitä, kun oon niin luonnonmukainen. Ninkus karitsat kedolla.

T: Hygienia-Salis

• Anonyymi

Elämmekö jo tulevaisuudessa. Nykyhetken Tuoksu haisee menneisyyden pirulle ja paikalle.

Miksi ihmiskunta ei opi !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe