Hei,sinä avoin mukava ja huumorintajuinen ihminen, lähde mukaan seikkailuun, hullu suomalais-sveitsiläinen neito 28.v on lähdössä egyptiin heinäkuussä koko kuukaudeksi koviin helteisiin. Olen aikeissa yöpyä hostelleissa ja tehdä seikkailuhenkisen omatoimimatkan. pyramideille olisi ainaki päästävä ja mielellään kamelin selkään,meressäkin vois uida ja yöelämään vois tutustua,mutta ryyppymatkaaja en ole, enkä seuraksi ota sellaista. SINÄ samanhenkinen, sopivasti hullu lähde mukaan!!!
matka seikkailuun,seuraa egyptiin jo kesäksi...
tanya
1
515
Vastaukset
- spirit,,
Moi. Samaa henkea varmasti loytyy,, Oon 26v poika. Asunki jo talla hetkella kyseisessa maassa, uudet tuttavuudet aina tervetulleita. Heinakuussa tarkoitus matkustaa tuonne etelaan, aina abu simbeliin asti kivikasoja katsastamaan. Pista mailia tulemaan jos matkaseura kiinnostaa. mr_ernesto1 at yahoo co.m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106