Omituisia juttuja

Anonyymi-ap

Kun täällä on jatkuvasti kirjoittelua jostain Penasta niin onko hän ihan joku tietty henkilö ja onko kysy kahden ihmisen riidoista ja kostamisesta?
Joku sisäpiirijuttuhan se on mutta on todella typerän oloista.

25

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oli sitten joku tietty henkilö tai ei, niin tosiaan typerän oloista. Miten aikuiset ihmiset alentuukin moiseen? Lasten päiväkodin pihaleikitkin on fiksumpia.

• Tää toinen riitelijä ku ei uskalla omal nimellää kirjottaa miulle suoraa, ni räkyttää täällä. Feikkinimil on kyl käyny kirjottelemas miun facebookkii. Semmonen sankari tää Imatran IsoPomo.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­­N­­y­­m­f­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17689381y

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

IsoPomon muna pyörii mielessä koko ajan.

• Anonyymi

Tämmöisiä viestejä tänne kirjoittelee niin en ihmettele yhtään miksi hänestä puhutaan.

Pena.Luukkonen
      2022-12-05 15:24:53

🤣🤣🤣 Miulle saa lähettää tissi- ja peniskuvii viestillä. En ilmota poliisille 🤣🤣🤣

• 🤣🤣🤣 Voi sinnuu reppanaa ku sekosit yhest mesekuvasta 😆 Vähä huumorii peliin.
        Koita päästä jo yli siit yhest valokuvasta. Yli 3 vuotta jo niist viesteistä. Ja lähettäjähä oli ripan työkaveri enkä mie.

• Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

🤣🤣🤣 Voi sinnuu reppanaa ku sekosit yhest mesekuvasta 😆 Vähä huumorii peliin.
        Koita päästä jo yli siit yhest valokuvasta. Yli 3 vuotta jo niist viesteistä. Ja lähettäjähä oli ripan työkaveri enkä mie.

Ripa ruostuu

• Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

🤣🤣🤣 Voi sinnuu reppanaa ku sekosit yhest mesekuvasta 😆 Vähä huumorii peliin.

Äh piti sanoo pippeliin

• Anonyymi

Eiköhän ne jotain huume alkoholisti porukkaa ole
      Jotka tarvitsisivat psykiatrista apua.Harmittaa vaan
      kun ne pilaa Imatran maineen.

• Anonyymi

Oman maineensa on papparainen porukoineen pilannut, ei kenenkään muun.

• 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman maineensa on papparainen porukoineen pilannut, ei kenenkään muun.

Ai se onkii IsoPomo mikä näit feikkiprofiiliet tehtailee 🤣🤣🤣 On se pelottava heppu 😆

• Anonyymi

Riidan toinen osapuoli yrittää varmaan näillä omituisilla kirjotuksilla kiillottaa omaa kilpeään.

• Anonyymi

Olen kieltänyt tätä tyyppiä , tämän jälkeen jo vuosia sitten kopioimasta minun julkaisuita , mutta silti tämän mukaan hänen mielestään hänellä on minun antama lupa kuvakaappaila minua, ei todellakaan ole mitään lupaa olen sen niin moneen kertaan kieltänyt
---
En käy tätä tyyppiä täällä nimeltä mainitsemaan, koska sehän olisi vaan herkkua hänele, lisää seuraajia hänen sivulleen
----
Tästä tyypistä on tehty kymmeniä ilmiantoja , ei niillä ole ollut mitään merkitystä, samoin niinsanotut nettipoliisit, on täysin turhaa näille ilmoitella mitään, ovat täysiä nyhveröitä . ei näistä löydy mitään apua tämäntyyppisille vainoajille
----
Kyse on parinkymmenen ihmisen vainoamisesta useita vuosia joka jatkuu edelleen. Kopioi kaiken mahdollisen ja esittää ne mahdollisimman negatiivisilla kommenteilla höystettynä
---
Onko oikein että joku tekee tuhansia kuvakaappauksia , ja näin vainoaa monia monia ihmisiä. Ryhmistä missä olen ylläpitäjänä olen saanut tämän tyypin poistettua

• Anonyymi

Anna häne kopioija hää on vanha katkeroitunu ukko ko isopomo on häntä vejättäny nii monet kerrat eikä hää pärjää sille.

• Anonyymi

Pena on somestara ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Sitä ihmettelee moni muukin,täähän on suomi24 Imatra palsta.

• Anonyymi

Tää on Pena24 palsta,se aito oikea

• Anonyymi

Vieläkö penan sivuille jatkuu feikki atakki?

• Anonyymi

Ettei ois ollu penan mainilan laukaukset et sai huomioo ja riitaa aikaseks.

• Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Penahan on kehunut olevansa vertaansa vailla oleva feikin metsästäjä, täysin säälimätön

• Anonyymi

Pena on kingi.

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Pena on satuolento.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      278
      1218
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe