Hei
Olen syönyt xanor/alproa parikymmentä vuotta nyt viimeinen vuosi ollut tosi vaikea. Sama Lääkäri on uusinut reseptin tosi useita vuosia, nyt jos se ei uusikkaan niin kertokaa mitä mun kannattaa tehdä että saan lääkkeeni?
Xanorin syöjä.
5
415
Vastaukset
- Anonyymi
Tee lisää näitä turhia aloituksia !
- Anonyymi
Miten niin turhia...
- Anonyymi
Bentsoja ei saa lopettaa kuin seinään.
- Anonyymi
Voi kamala, kun näillä palstoilla osataan olla epäasiallisia. Miksi sanoa mitään, kun aiheeseen ei ole mitään sanottavaa! - Aloittaja, sun huoli on jännitystä tuottava, ymmärrän. Kannattaisko hakeutua jonkun sellaisen erikoislääkärin pakeille, joka paneutuisi tapaukseesi ja jonka asiantuntija-avulla ja sinut tuntevana hän sitten ottaisi lääkityksesi seurantaan ja sitä kirjoittaisi. Siis sinulla pitäisi olla kirjattuna vankat perusteet, että juuri tuon lääkkeen elämässä pärjäämiseesi tarvitset ja sitä ei saa vaihtaa miksikään muuksi. Inhottavaa ovat nämä jännitystilat lääkkeen "saamisen" kanssa, tiedän kokemuksesta. Itselläni aikoinaan oli xanoria parikymmentä vuotta, nykyään käytössäni on opamox. MInulla ei ole paniikkihäiriöitä, vaan muuta mt-ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283