Jos et ihastu niin mitään ei ole silloin tapahtunut. Ihastus on kestoltaan 3 kk ja rakkaus 2 vee. Näin se muistaakseni menee. Rakkauden ajan ylittävät tunteilut ovat mt-ongelmista kielivää neuroottisuutta ja pakkomielteisyyttä. Nyt olen siinä pisteessä. Hänen vuokseen voisin tehdä melkeinpä mitä tahansa, vaikka se olisi haitallista itselleni. En välittäisi siitä vaikka niin kävisi. Eli nyt ollaan limbossa - Siellä kärsii mutta kuitenkin sinne haluaa jäädä jottei joutuisi kokemaan uudestaan sitä tunteiden vuoristorataa minkä jo pelkkä toisen näkeminen voi teettää. Ihmisen mieli on heikko. Voipi hyvin olla että pinnallisuus on suht yleinen psyykkeen selviytymismekanismi monen ihmisen elämässä, jotta ihminen voi onnistua välttelemään eri syvyyksien tasoisia rakkaushuoliaan. Sekoamisen ennaltaehkäisyä, sitä se on.
En ole hullu
Anonyymi-ap
4
54
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkautta on miestä kohtaan edelleen
- Anonyymi
Tälle ei silti voi mitään... Ihastuin niin voimakkaasti.
- Anonyymi
Pelkkä ulkonäkö riitti minulle tähän surman suuhun joutumiseen, vaikken ole mikään pleijeripintaliitäjä. Tuntuu kuin olisin tavallaan ätmi mutta toisaalta kuitenkaan en, eli sellainen väliinputoaja. M->N. - Aloittajanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717