Hyvä kokoomus !!

Anonyymi-ap

Kokoomus on valtava voima poliittisella maisemalla, joka toimittaa jatkuvasti uraauurtavia ratkaisuja kiireellisiin ongelmiin. Taitavan johdon ja vaikuttavan älykkäiden jäsenten joukon ansiosta Kokoomuksella on hyvät mahdollisuudet saavuttaa voitto tulevissa eduskuntavaaleissa. Heidän innovatiiviset ideansa ja nykyaikaiset kampanjansa tekevät heistä valtavan voiman, ja puolue pysyy varmasti tärkeänä toimijana poliittisella areenalla vielä vuosia. Eläköön Kokoomus 💙💪💪💙

24

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomus ajaa yritysmaailman ja sijoittajien etua. Kokoomus on naimisissa Elinkeinoelämän keskusliiton kanssa. Tämä ei ole mikään salaisuus.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä lailla ei rakenneta hyvinvointivaltiota vaan päinvastoin puretaan se.

Hyvinvointia pitää olla omalle kansalle ja maalle. Valtion tehtävä on huolehtia oman maan ja kansan hyvinvoinnista ja turvallisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinvointia pitää olla omalle kansalle ja maalle. Valtion tehtävä on huolehtia oman maan ja kansan hyvinvoinnista ja turvallisuudesta.

Kokoomus ei sitä tuo ,se vie sen.

Ainut äärioikeisto puolue Suomessa joka armotta riistää hyödyntää työväestöä. Kahmii etu ryhmittymälleen valtion budjetista sen minkä kerkiää, jättäen valtion sisäisen turvallisuuden ,sekä kansan toimeentulon/ viimesijaisen toimeentulon turvaamisen toisarvoiseksi. Palkansaajat joita tehdään heikompi osaisia ovat heidän hyvinvointinsa lähde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus ei sitä tuo ,se vie sen.

Ainut äärioikeisto puolue Suomessa joka armotta riistää hyödyntää työväestöä. Kahmii etu ryhmittymälleen valtion budjetista sen minkä kerkiää, jättäen valtion sisäisen turvallisuuden ,sekä kansan toimeentulon/ viimesijaisen toimeentulon turvaamisen toisarvoiseksi. Palkansaajat joita tehdään heikompi osaisia ovat heidän hyvinvointinsa lähde.

Eikä tuo peli jota nyt harjoitetaan lopu ellei Kokoomusta saada oppositioon. Se on sama ja se keiden kanssa hallituksessa istuu on vaikutus päätöksentekoon sama kuin nyt.

• Anonyymi

Siltä se vaikuttaa. Kokoomus Tämä ei ole isänmaallista toimintaa! En koskaan enää äänestä kokoomusta! Perussuomalaiset mukailevat samaa... Suomen tavallinen kansa on se jonka asioita pitää hoitaa!

• Anonyymi

Jaa sekö on hyvä alottajan mielestä, että ihmiset ajatetaan asunnoitaan pihalle leikkauspolitiikan kautta ja rahat lapetaan rikkaille?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täys tuhon puolue, pitäisi lakkauttaa valtakunnalle tuhoisana ääriliikkeenä joka eriarvoistaa kansaa ja vie ihmisiltä mahdollisuuksia viimesijaiseen toimeentuloon päätöksenteon kautta, piittaamatta kansalaisten perusoikeuksista. Tosiseikkoja tunnistamattomilta ja puolueen ihmisoikeuksia kunniattomilta äänestäjiltä tulee viedä äänioikeus, jotta ihmisoikeuksien kunnioitus ja toteutuminen saadaan palautettua maahan.

• Anonyymi

Masentaa yleistävät kirjoitukset vailla mitään konkretiaa. Toisit edes yhden jutun esille.

• Anonyymi

Tähän keskusteluun ei ole kertynyt mitään hyvää Kokoomuksesta.

Siitä voi tehdä johtopäätöksiä.

• Anonyymi

Ei vissiin ole mitään hyvää sanottavaa puolueesta, joka tekee politiikkaa päätöksenteon seuraamuksista huolimatta. Siitä millaisiin vaikeuksiin se kansalaiset toimillaan asettaa.

• Anonyymi

Hyödytöntä täällä paskan keskellä on ketään äänestää, kun ei sillä oikeasti pysty vaikuttamaan. Siellä jenkeissä se yksi hullu sekoilee ja säätää tulliensa kanssa ja sillä sitten on valtava vaikutus Suomen talouteen ja kansalaisten arkeen. Jotta me täällä voisimme äänestämällä vaikuttaa, pitäisi meidän äänestää USAn vaaleissa. Trumpin ei olisi ikinä kuulunut päästä mihinkään poliittiseen virkaan.

• Anonyymi

Äänestämättä jättäminen on ääni hallitukselle ja hyväksyntä, että terveydenhuolto annetaan terveysjättien rahankeruu kohteeksi.

Toki, jos sitä haluat, niin jätä äänestämättä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kokoomus on itse ongelman ydin.

• Anonyymi

Kokoomus on kovasti taantunut, eikä puheenjohtaja ole hyvää mainosta puolueelle . ei liioin Perussuomalaistem Riikka Purra. Jo nimet kertovat sen mikä puolue häviää vaaleissa. Ihme, että juuri tämä kaksikko on johtavissa asemissa - siitä ei hyvää seuraa. Siitä tulee heille tappio, katsotaanpa vain! Ei kansaa kärsi kovin ärsyttää - se vastaa!

• Anonyymi

Millä tuommonen porukka hoitaa muiden etuja kun eivät ymmärrä edes omaansa. Liuta palkansaajia ,jotka ovat ylemmyyden tunnossaan ovat olevinaan muiden ylä puolella ,kuvitellen kuuluvansa johonkin erikoiseen parempaan sakkiin joka leikkaa palkansaajilta rikkaan vähemmistön eduksi. Mitä taantunut ole, umpi hömelöitä jotka ovat rahan ja aseman perässä ilman minkäänlaista moraalista selkärankaa.

• Anonyymi

Olisiko yliampuma mielipide. Itse olen erittäin pettynyt juuri kokoomukseen. On kokoomuksessa hyviäkin ministereitä, kuten esim. ulkoministeri. Hän vaikuttaa älykkäältä ja hyväkäytöksiseltä ja asiansa osaavalta. Sen sijaan sanon suoraan, että kokoomuksen puheenjohtaja ei vaikuta sellaiselta, vaan suunnilleen vastakohdalta. Hän edustaa kokoomuksessa negatiivista mainontaa - todella vain huonoa mainosta kokoomukselle. Ainakin minusta näyttää siltä, että hän ei ole tehtäviensä tasalla, on vain painolastina. Olen joskus äänestänyt kokoomusta, mutta en äänestä enää. Ja toinen huono puoli, on yhteistoiminnassa ministeri Purran kanssa, joka "söi sanansa" vaaleissa ja on tehnyt hallituksessa ollessaan täsmälleen päinvastoin kuin mitä oli lupaillut ennen vaaleja. Orpo taas kannattaa ja suosii sairaanhoidossa sellaisia vippaskonsteja, joissa kierretään potilaan todellakin auttaminen ja keksitään näennäisiä keinoja potilaiden hoitamiseen, joiden avulla kierretään
      todellinen auttaminen - ei sellaiset vippaskonstit auta, kun ne korvaavat todellisen auttamisen, ja auttavat "vain teoriassa" mutta ei käytännössä. Tämän olen kokenut kantapään kautta. Niillä "säästetään". mutta ei todella hoideta potilasta. OMALÄÄKÄRI ajatus olisi suuri parannus, sitä esittää LIIKE NYT . Se on hyvä ajatus. Orpon keinoihin verrattuna monin verroin parempi. Itse pääministeri on todellakin "Ulalla" näissä asioissa. Olen tätä mieltä. enkä siinä ajattele puoluenäkökohdista vaan siltä mikä näyttää hyvältä ja oikealta. Orpon näkemykset eivät näytä hyvilta tai oikeilta - tätä mieltä!

• Anonyymi

Mites on omasta mielestä mennyt kokoomusvetoisen hallituksen touhut?

60 000 ihmistä lisää työttömänä, Marinin hallituksesta, terveydenhuolto ja hyvinvointi alas. Täysi lapanen ja tossukka pääministeri. Ja kehtaatte vielä Eero Lehden huijausgallupeilla nostaa keinotekoisesti kannatustanne. Ja joku Satosen läskimakkara vielä kelan johtoonkin ilman pätevyyttä aiotaan väkisin ajaa. Vaalien jälkeen tietenkin kuten tekopyhälle kokoomukselle sopii.

Toivottavasti saatte vaaleissa pataanne kunnolla. Ei haittaa mua, vaikka saisitte vaalien ulkopuolellakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe