Kurvinen on kaikkein huonoin ministeri

Anonyymi-ap

17

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kurvi on pelkkä pyrkyri joka selittää ja selittää..

• Anonyymi

Kurvisen on paras ministeri nykyhallituksessa.

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..

Mää nään aina sen putte pussuna liika oli vissihin kun tuli aku ankka pienenä.

• Anonyymi

Kurvinen oo muuta ku diiva junttikylästä

• Anonyymi

Antti on ihan hyvä ja osaa asiansa kyllä. Ei tuonne ihan ketävain äänestetä. Ja jo se ettei kuulu kokoomukseen antaa ruuunsaasti lisäpisteitä!
      Hyvä Antti Kurvinen!
      (Ps. Äänestän kuitenkin sdp.tä)

• Anonyymi

Kyllä. Kurvinen on hyvä demarien pikku apulainen. Yhtä kateellinen kuin demarit. Anttihan karehtii kokoomuslaisia, jotka jotain omistaa.

• Anonyymi

Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?

Sanna on kommunisti

• Anonyymi

minä kun olen vain kansakoulun käynyt, niin en oikein ymmärrä näitä isoja asioita,niin kysynkin kepuilta, millä tavalla hyöryttää kansalaista ja yrityksiä, maksaa miljardi voittoja sähkönsiirtäjille ?

• Anonyymi

Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).

jospa kepun kannatuksen romahrus johtuukin tästä, kepun sähkönsiirto petoksesta,sen takiahan kansa lairastalaitaan,työtön, ruunari, taikka yrittäjä kaikki on samassa kusessa,kun tuli tämä uusi sähkönsiirtomaksu, joka on puolet suurempi kuin itse sähkölasku

• Anonyymi

Tänään HS:n kysely emäpuolueet ohittaa pian vihervasemmistokepun siis vasemmisto ja vihreät. Ei muutakuin lätyn paistoon niin ei tipu tätä vauhtia kannatus.

• Anonyymi

kepun lupaamista sähkönsiirron hinnanalennuksistakin tuli sitten uusi hinnasto,ja reippaasti on nousua niin itse siirrossa kuin perusmaksussakin,se on näköjäänkin oikein tosiasia, että ketkulilla on aivan sama kumpipää puhuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe