”Minä tiedän!”
”Minulla on tietoa!”
Kyllä! ONPASSIVE tarjoaa jo ennestään jäsenilleen tietoa. Mutta nyt $97 lisämaksusta saat myös YMMÄRRYSTÄ!
Tietohan on melko yhdentekevää, jos sitä ei ymmärrä.
Lopeta typerä papukaijana asioiden toistaminen ja YMMÄRRÄ mitä sanot!
Vain $97, kattaa kaiken ONPASSIVEn tiedon!
ONPASSIVEn uutuus!
12
201
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi maksaa mitään, kun jokainen järkevä ihminen tajuaa että tämä on selvä huijaus?
- Anonyymi
Onecoin > Onpassive
Lähes yhtä typeriä huijauksia. Mutta näitä yhdistää suomalaisten Perttien ja Seppojen lohduton tyhmyys.
Valitettavasti tunnen joitain näitä, outoja tapauksia. Entisiä koulukiusattuja, monet alkoholisoituneita elämänkoululaisia.
Ei käy sääliksi, tyhmyys on syntymässä saatu vamma, mahdoton parantaa. - Anonyymi
Nyt yritetään viedä viimeiset rahat ennen kuin kadotaan lopullisesti...
OneCoijareiden tapaan... - Anonyymi
Ihan tiedoksi vain https://youtu.be/03FTQUSFvJg
- Anonyymi
Miksi kukaan ei katsele näitä videoita? Tarjontaa on mutta kukaan ei katsele niitä.
- Anonyymi
Onko kukaan nähnyt onpassiven mainoksia koskaan missään? Aivan!
- Anonyymi
Missä on automatisoitu kaupankäynti? Aivan!
Missä ovat jokaisen omat webbisivut? Aivan!
Missä on jokaisen oma yritys? Aivan!
Missä ovat tuotteet? Aivan!
Missä ovat asiakkaat? Aivan!
Koska onpassive julkaistaan? Aivan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738