Tietämätön

Oluen ystävä

Paljonkohan on kaloreita mäyräkoirassa? Entä haittaako laihdutusta jos sellaisen tai pari viikossa juo? Kiitos asiallisissta vastauksista!

6

1847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihottaa

ja turvottaa ihan tajuttomasti!

Laskehan itse tästä, kuinka paljon kilokaloreita juot, kun juot sen mäyriksen tai pari.. ja sen lisäksihän on kaikki naposteltavat ja krapula mieliteot!

http://www.koff.fi/fi/tuotteet/oluet/koff3.html

• laihdutusta

ja ei se muutenkaan ole hyväksi. kalja tode totta lihottaa ja turvottaa myös.

• oluen ystävä

2 pistettä per pullo painonvartijoiden pisteen mukaan....

vertailukohde 1,2dl punaviiniä=1,5 pistettä
      pullo punaviiniä=9,5 pistettä

....joten ei se olut nyt sen lihottavampaa ole kun muukaan...kunhan juo kohtuudella ja tekee niitä vatsalihas liikkeitä useammin....

• Anonyymi

Mistähän taulukosta olet pisteet katsonut, et ainakaan painonvartioitten? Olueissa on eroja, siidereissä, viineissä, lonkeroissa, viinoissa.
        Kalorit on katsottavissa. Punnitse itsesi vaikkapa sunnuntaina ja minun luvalla tee testi.
        Ensimmäisellä viikolla otat vaikkapa karhua koko viikon, seuraavilla viikoilla otat erimerkkisiä oluita, muista punnitus joka sunnuntai ja tosiaan viikottain eri merkkisiä.
        Siirry siidereihin, lonkeroihin, kirkkaisiin, viineihin. Kaikkiin mitä lähikaupat tarjoaa ja tietty omat ja alkon tuotteet, takuulla olet laiha kesään mennessä.

• kalja.terveysjuoma

Olvin mäyriksessä on kilokaloreita 1 465,2 kpl.

Eipä se kalja laihdutukseen vaikuta, jos kokonaisenergian saanti pysyy miinuksella. Parempi kuitenkin juoda mielummin kaljaa kuin esimerkiksi lonkeroa. Mäyräkoira keppanaa vastaa noin kahdeksaa 5,5 volttista lonkeroa. Energiaa lonkussa siis puolet enempi.

• SiinäSenytOn

Proteiinia 0,8 - 1 g per painokilo. Rasvaa 3 - 3,5 x proteiini. Hiilihydraatteja 0,8 x proteiini...........

Satakiloiselle henkilölle tämmöinen kalori kattaus!..... Siis näin: Proteiineistä 400 kaloria, rasvasta 3150 kaloria ja hiilareista 320 yhteensä 3870kaloria.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe