Suomessa siirryttiin jossain vaiheessa kulutuksen mukaiseen vesimaksuun, sepä tuottaaki verovapaata tuloa asuntosijoittajille.
Olimpa tuossa jokunen aika sitten vuokra-asunto jossa oleilin vain jonkun kuukauden. Kuulin naapurilta heidän käyttäessä vettä saavat aina puolenvuoden mittareiden tarkistuksen mukaan palautusta.
Ihtellä vuokrasopimuksessa sanottiin mikäli vettä käyttää paljon on maksettava siitä lisää. Juttu ei toimi toisin päin, koska ylimääräinen palautus vedestä tiedotetaan vain vuokra-asunnon omistajalle isännöitsiätoimistolta. Siispä tuntematon määrä minun maksamaani ennakkomaksua joka kuukaudelta rahaa, on mennyt verovapaana vuokra-asunnon omistajalle eikä palautunut ystävällisesti minulle.
Lieneekö rikkaat ahneet suomalaiset oligarkit keksineet tuon menetelmän kerätä nuokin rahat heidän omille tileille?
Tekivätkö suomalaiset oligarkit sopimuksen?
Anonyymi-ap
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisia oligarkkeja ei ole olemassakaan, sekoitat nyt ne venäläisiin oligarkkeihin!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17698432W
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111435- 981380
- 691250
- 1161140
- 901086
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 36882