Olen 184/74 perus kunnossa oleva kundi toive olisi päästä eroon poikuudesta asun kymenlaaksossa
19v kundi tarvis neitsyyden viejää illä ei väli
6
198
Vastaukset
- Anonyymi
Siis oletko poika eli nuorukainen 19-v. TODELLA? Tuskin siis esim. transseksuaali tms.?
Kerrot halustasi menettää "neitsyytesi"!?
Jos olet suomalainen ja suomenkielinen, etkö ymmärrä sana NEITSYT?
Neitsyys on tytöillä tai naisilla joka ei ole ollut sp.-kontaktissa eli yhdynnässä miehen kanssa!
Mies ei voi menettää neitsyyttään, jos ei ole sitten ns. kaksineuvoinen".
Tiedät mitä se tarkoittaa?
Poika tai kokematon mies ns. menettää poikuutensa kun pääsee ensikerran naimaan siis "panemaan" vaikkapa naista!
Myös miehen kanssa voidaan sanoa mies tai poika voi menettää sillä hetkellä poikuutensa kun on seksuaalisessa kanssakäymisessä saman sukupuolisen kanssa! Yleensä yhdyntä on tämän kanssakäymisen edellytys.
Suutelu ( sekstaaminen stsdin slangilla) ei vielä ole tätä lajia toimintaa!
Onko nyt selvä et menetä naiselle neitsyyttäsi yhdynnän ksutta, vaan se on päinvastoin! Onnea tavoitteeseen!
🙄🙏🎁- Anonyymi
Oletko VANHA vai ainoastaan VANHOILLINEN? Jos nuori mies haluaa määrittää kokemattomuuttaan sanalla "neitsyys" niin mikäs sinä olet vastaan väittämään.
Rajoittunut ja ajatusmaailmaltasi ahdas saat olla mutta ei kai sitä mainostaa kannata.
- Anonyymi
Kyllä minä ajattelin menettää mieluummin neitsyyteni Heinolan sedälle. Se on kokenut vanha pukki ja sanoo olevansa tosi kiimassa. Mahtaako 19 v pojalla edes seistä kunnolla?
T. Aila 73 v Heinola - Anonyymi
Onnistuu olen 23 nainen. Olen vienyt poikuden minun poikakaverilta vien sinulta myös. Olen hellä minä määrään asennon.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034