Moikka!
Minulla olisi etsinnässä itselleni poni tai hevonen maastoiluun kerran tai useammin viikossa. Täytän tänä vuonna 17 ja olen ollut lähes koko elämäni tekemisissä hevosten kanssa. Olen maastoillut aikaisemmin ja maastoilen edelleen yksin ja minulla on kokemusta erilaisista hevosista.
Toiveena olisi hyvänmielen maastomopo rentoihin maastoihin, jossa voi mennä askellajit läpi. Valitettavasti en pysty tästä tarjoamaan rahallista korvausta, mutta pystyn tarjoamaan paljon muuta korvausta. Esimerkiksi mahdollisesti tallitöiden teko (josta kokemusta on myös säännöllisten tallivuorojen tekemisestä), varusteiden putsaus tai tallikaapin siivoamista. Voidaan sopia jotakin, olen reipas tekemään tätä vastaan töitä!
‼️Eli jos sinulla on tai tiedät jonkun jolla on poni/ hevonen vailla kerran (tai mahdollisesti useammin) viikossa maastoilua työtä vaastaan, vastaathan minulle!☺️ Kerron enemmän itsestäni mielelläni!
Vuokraponi tai hevonen Uusimaa
Anonyymi-ap
0
416
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076