En ymmärrä

Anonyymi-ap

mitä sä selität, mutta minua kiinnostaa seksuaalisesti vain suunnillleen omanikäiseni miehet. En ole koskaan haaveillut oman lapseni ikäisistä!! Todella vastenmielinen ihan ajatuksen tasollakin ajateltuna.

18

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän saattoi viitata jonkun toisen haaveiluihin

• Anonyymi

Kuka ihmeen hän? Miksi sinä vastailet vieläkin tälle naisena esiintyvälle onko sinulla joku hoivavietti kun nämä ns ajatukset tuntuu sinun mielestä jotenkin uskottavilta? Etkö koe epäoikeudenmukaisena, että käyt jotain kummaa fantasiaa päässäsi läpi jostain ihmisestä täysin tuntemattoman henkilön ja trollaajan tekstin perusteella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihmeen hän? Miksi sinä vastailet vieläkin tälle naisena esiintyvälle onko sinulla joku hoivavietti kun nämä ns ajatukset tuntuu sinun mielestä jotenkin uskottavilta? Etkö koe epäoikeudenmukaisena, että käyt jotain kummaa fantasiaa päässäsi läpi jostain ihmisestä täysin tuntemattoman henkilön ja trollaajan tekstin perusteella?

Äläpä höpise läpiä päähäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä höpise läpiä päähäsi.

Eli osui ja upposi siis, taidat jollain tasolla ymmärtää olevasi äärimmäisen loukkaava. Haetko tällä jotain pätemistä henkilökohtaisessa elämässäsi, eli että kerrot tai ainakin yrität kertoa muille mitä joku yksilö ajattelee ja kokee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli osui ja upposi siis, taidat jollain tasolla ymmärtää olevasi äärimmäisen loukkaava. Haetko tällä jotain pätemistä henkilökohtaisessa elämässäsi, eli että kerrot tai ainakin yrität kertoa muille mitä joku yksilö ajattelee ja kokee

Voit tilata jäähdytettyjä foliohattuja yhdistyksemme verkkokaupasta euron kappalehintaan, vitosella saat kolme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tilata jäähdytettyjä foliohattuja yhdistyksemme verkkokaupasta euron kappalehintaan, vitosella saat kolme.

Ai teillä on oikein propellihattujen tms yhdistys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi ärsyttävä tyyli sulla puhua toisesta ihmisestä. Oot varmaan ollu koulukiusaaja joskus. Haukut ja vähättelet. Pitäskö tulla vetään sun käkättimee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi ärsyttävä tyyli sulla puhua toisesta ihmisestä. Oot varmaan ollu koulukiusaaja joskus. Haukut ja vähättelet. Pitäskö tulla vetään sun käkättimee

Laitetaan sitten varmaan se klassikko näin loppua kohden- uhkailetko?😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai teillä on oikein propellihattujen tms yhdistys

Propellihatuilta propellihatuille, tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaan sitten varmaan se klassikko näin loppua kohden- uhkailetko?😏

Mitä se uhkaili kun kysy että pitäskö tulla vetään käkättimeen se oli kysymys ei uhkaus ja tuo yläkerran idiotti kerjää taas verta nenästään onneks tuli pari neito perästä kun k:lta eväiden ostosta tulin ni ei uskaltanu yrittää mitään tällä kertaa kun olis ollu kaks todistajaa mu mä olen sille jo kerran sanonu että hakee itse poliisilta sen vastuuvapautus paperin ni hoituu kyllä ihan mitä hän itse haluaa joko se tehohoitoon järjestäminen tai si ne monttupileet pääsee hänen äiti ja isäkin vähä helpommalla ei tarvi huolehtia pojasta joka on aivonsa jo jollain aineella pilannu lopullisesti itse kävin jo kertaalleen kysymässä poliilaitokselta että olisko mun mahdollista saada se vastuuvapautus paperi että voin itse hoitaa nuo omat ongelmat päiväjärjestyksestä mu toki tiesin jo kysymään mennessä.että kysymys on oli tyhmä kun juuri näiden idioottien takia ei sellaisia voida kirjoittaa kenellekkään yksittäiselle ihmiselle ettäkö poliisin luvalla voisi toista vahingoittaa

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­­N­y­­­m­­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17700145R

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tämä tuli kyllä kerralla selväksi. Kiitos ja kumarrus!

• Anonyymi

No oleppa hyvä

• Anonyymi

Röllitär

• Anonyymi

Mä olen haaveillu sellaisesta puolet nuoremmasta. Varakkuus ei ole ollut mun vaatimuslistalla, se on jotain omituista höpötystä.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017700145tr

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe