Salliiko laki pankin kieltää nostaa omaltatililtä rahaa?

Anonyymi-ap

Kävin tuossa jo useampi viikko sitten pankissa Leppävaarassa taitaa olla Sello, olin nostamassa rahaa pankista niin kuin ennenki tehnyt. Virkailia sanoin jämäkästi "mihin sinä sitä käytät!?" johon hämmastyksissäni sanoi "eikö tilin omistaja saa siitä päättää itse?" Virkailija vastasi "et saa!" Virkailija hetken hiljaisuuden jälkeen sanoi "käytätkö rahan ostoksiin" ja totesi vielä "meillä pyritään siihen ettei käytettäisi rahaa maksuvälineenä (loppuosan hiljaisella äänellä)."
Totesin vai etten ole niin miettinyt mihin rahaa käyttää, sitä vaan käyttää kun johonki sitä tarvitsee, mitäpä muuhun rahaa käyttäisi kuin ostoksiin." Vielä kysyin "mihin sitä sitten muualle voi käyttää?" Virkailija vastasi "on niitä moniaki paikkoja"

Vieläkään en tajua mihin muuhun rahaa voi käyttää?

Suomi alkaa oleen kireä paikka, pitäisikö kohta alkaa käyttään niitä merkkejä joita juutalaiset joutui käyttää toisenmaailmansodan aikana rinnassa? Onko menossa jokin ihmiskunnan uusi desinfiointi aalto jossa ei toivotut lähetetään poliittisiin leireihin myös Suomesta?

6

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oliko että suurenpien summien käteisnostot on valvonnassa. yhtäkaikki valvonta kontrolliyhteiskuntaa kohti ollaan vahvasti menossa. pyrkivät siihen että käteisen käyttö saataisiin minimiin tai lopetettua kokonaan

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­N­y­m­­­f­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17701958V

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

onko kyseessä s-pankki? jos on niin tiedän vaihtaa pankkia!

• Anonyymi

Oletkohan ollut huumeiden tai muiden päihdyttävien sineiden vaikutuksen alaisena? Ja seurassasi on ollut epämääräistä sakkia. Miksei käytössäsi ole pankkikorttia jolla saa automaatista nostettua rahaa. Vai oliko käytössäsi jonkun toisen pankkikortti ja tilitiedot ja väärennytty henkkari?

• Anonyymi

Hän on taloudellisesti holhouksen alainen, eli törsää rahat surutta milloin mihinkin. Ylivelkaantunut, tilin käyttöä on monistakin syistä voitu rajoittaa. Kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava on voinut itsekin asettaa rajoituksia tilinkäytölleen välttääkseen ylivelkaantumista ja maniassa tekemästä järjettömyyksiä. Monia syitä, voi olla peliriippuvuudestakin kyse.
        Tilin omistaja todellakin voi, itseään suojellakseen asettaa rajoituksia ettei höyrypäisenä nostele tiliä tyhjäksi ja mene esim.pelaamaan kaikki rahansa.
        Tililtä nosto- oikeudet voi itse säätää, esim.vain 500€ kuukaudessa, se helpottaa jo merkittävästi jos vaikka pankkikortti varastetaan, se katoaa jne. Löytäjä ei höylää kauppakeskuksissa tililtä rajaa rajoituksetta, aina ostokset alle tai juri se 50€ joloin pin- koodia ei vaadita. Tosin pin- koodi voidaan vaatia myös yllättäenkin. Sillä kontrolloidaan että kortti on oikealla omistajalla.

• Anonyymi

Olikohan virkailija henkilön äiti ja asiakas hänen lapsensa, alaikäinen teini? Kyll
      Hän teineillä saa olla omat tilit? Tai tilin käyttöä rajoitettu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe