Yksi sanoi että Kaustinen on kaikinpuolin hyvä paikka,oon tykänny aina.Toinen sano,ehän siälä oo mitään ,4500 asukasta ja kuoleva paikka,kolmas sanoi.Ihmeen elävä paikkakunta,kun oon ajellu siäläpäin,lapsia,nuoria ja vanhempia ihmisiä kokoajan liikkellä.Minä vanhimpana ja tietenkin viisaimpana puutuin keskusteluun ja sanoin vain sen minkä olin havainnoinnut.Kaustinen on hyvä esimerkki siitä kun kauppaliikkeet on samlla alueella eikä jossain teollisuusalueilla siellä täällä,kaikki on kävelymatkan päässä ja lähellä toisiaan,tämä ruokkii sitä elinvoimaa ja tämä on pienempien paikkakuntien oikea selviytymisstrategia.Olis vaan Rautiakin Hankkijan viäres niin tuskin kaupallisestii häviääs.Itte asutaan kaukana Kaustisesta mutta hevosurheilun kautta on paikka tullut tutuksi.
Työmaakeskustelu
Anonyymi-ap
1
261
Vastaukset
- Anonyymi
Asukkaita on enää 4200 ja joka vuosi vähenee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887