Hei!olen lähdössä Heinäkuussa Bosniaan lomailemaan viikoksi.Onko ketään muita "rohkeita Suomalaisia"menossa silloin?
Bosniaan menijöitä?
5
4123
Vastaukset
- Jermo
Heinäkuu voi olla todella helteistä aikaa...olen siellä kaksi kesää turistina viettänyt ja aina on harmittanut palata sateiseen suomeen. mukavaa matkaa.
- vasti
pääsen lähtemään....Sarajevo on mahtava paikka kesäaikaan :-).
- Zemunac
Bosnialaisilla on tunnetusti iso ja jääräpää ja puhuvat serbokroatiaa maalaisen aksentilla.Se siitä!
- Pihallaan
Siis mitkä ihmeen bosnialaiset? Tarkoitatko Bosniassa asuvia serbejä? Vai kroaatteja? Vaiko kenties Albaneja? Vai viittaatko muslmiehin, katolisiin vai ortodokseihin? Siis mitä ihmettä oikeastaan tarkoitat "bosnialaisilla"? Siis sen maan karttaan piirrettyjen rajojen sisäpuolella asuvia ihmisiäkö? Hä?
- Zorr
Bosnia-Hertsegovina on hieno paikka, mutta kannattaa muistaa pari asiaa:
-miinatiheys on maailman suurimpia eli stay on the road
-rikollisuus on vähintään Venäjän luokkaa ja surkeita tarinoita kuulee aina välillä
-älä aja ylinopeutta, koska poliisi on korruptoitunut ja raha kelpaa
-Älä liiku yksin
-älä ota poliittista kantaa toisen etnisen ryhmän asioissa
Kaikesta huolimatta BIH on hieno maa ja siellä kannattaa tutustua ainakin Sarajevon vanhaan kaupunkiin ja Mostoriin. Vuoristo on hieno, mutta kuten mainitsin, miinoitettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748