Hei!olen lähdössä Heinäkuussa Bosniaan lomailemaan viikoksi.Onko ketään muita "rohkeita Suomalaisia"menossa silloin?
Bosniaan menijöitä?
5
4131
Vastaukset
- Jermo
Heinäkuu voi olla todella helteistä aikaa...olen siellä kaksi kesää turistina viettänyt ja aina on harmittanut palata sateiseen suomeen. mukavaa matkaa.
- vasti
pääsen lähtemään....Sarajevo on mahtava paikka kesäaikaan :-).
- Zemunac
Bosnialaisilla on tunnetusti iso ja jääräpää ja puhuvat serbokroatiaa maalaisen aksentilla.Se siitä!
- Pihallaan
Siis mitkä ihmeen bosnialaiset? Tarkoitatko Bosniassa asuvia serbejä? Vai kroaatteja? Vaiko kenties Albaneja? Vai viittaatko muslmiehin, katolisiin vai ortodokseihin? Siis mitä ihmettä oikeastaan tarkoitat "bosnialaisilla"? Siis sen maan karttaan piirrettyjen rajojen sisäpuolella asuvia ihmisiäkö? Hä?
- Zorr
Bosnia-Hertsegovina on hieno paikka, mutta kannattaa muistaa pari asiaa:
-miinatiheys on maailman suurimpia eli stay on the road
-rikollisuus on vähintään Venäjän luokkaa ja surkeita tarinoita kuulee aina välillä
-älä aja ylinopeutta, koska poliisi on korruptoitunut ja raha kelpaa
-Älä liiku yksin
-älä ota poliittista kantaa toisen etnisen ryhmän asioissa
Kaikesta huolimatta BIH on hieno maa ja siellä kannattaa tutustua ainakin Sarajevon vanhaan kaupunkiin ja Mostoriin. Vuoristo on hieno, mutta kuten mainitsin, miinoitettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034