Bosniaan menijöitä?

kesällä

Hei!olen lähdössä Heinäkuussa Bosniaan lomailemaan viikoksi.Onko ketään muita "rohkeita Suomalaisia"menossa silloin?

5

4123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermo

Heinäkuu voi olla todella helteistä aikaa...olen siellä kaksi kesää turistina viettänyt ja aina on harmittanut palata sateiseen suomeen. mukavaa matkaa.

• vasti

pääsen lähtemään....Sarajevo on mahtava paikka kesäaikaan :-).

• Zemunac

Bosnialaisilla on tunnetusti iso ja jääräpää ja puhuvat serbokroatiaa maalaisen aksentilla.Se siitä!

• Pihallaan

Siis mitkä ihmeen bosnialaiset? Tarkoitatko Bosniassa asuvia serbejä? Vai kroaatteja? Vaiko kenties Albaneja? Vai viittaatko muslmiehin, katolisiin vai ortodokseihin? Siis mitä ihmettä oikeastaan tarkoitat "bosnialaisilla"? Siis sen maan karttaan piirrettyjen rajojen sisäpuolella asuvia ihmisiäkö? Hä?

• Zorr

Bosnia-Hertsegovina on hieno paikka, mutta kannattaa muistaa pari asiaa:
      -miinatiheys on maailman suurimpia eli stay on the road
      -rikollisuus on vähintään Venäjän luokkaa ja surkeita tarinoita kuulee aina välillä
      -älä aja ylinopeutta, koska poliisi on korruptoitunut ja raha kelpaa
      -Älä liiku yksin
      -älä ota poliittista kantaa toisen etnisen ryhmän asioissa

Kaikesta huolimatta BIH on hieno maa ja siellä kannattaa tutustua ainakin Sarajevon vanhaan kaupunkiin ja Mostoriin. Vuoristo on hieno, mutta kuten mainitsin, miinoitettu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe