Onkohan mun pepulla kaikki hyvin kun sieltä kuuluu sellaista kummallista ruksutusta ja pauketta? Onkohan siellä joku hammasratas lähtenyt paikoiltaan? Osaako joku sanoa, help? Salis, onko asiantuntemusta? Entä muilla?
'
Ruks ruts klurrrr.
Pepusta kuuluu rutinaa. Onko normaalia?
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris, nyt saat tulitukea todelliselta kakellusmestarilta. Anna peräilman laulaa, kakkelmarjat talteen, voimia omaisille.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17705086g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se mikä nyt on epänormaalia ruksutusta voi kahden kuukauden perästä olla ihan normaalia äänimaailmaasi. Asiat vakioituvat. Sinä totut ja hyväksyt. Kenties rakastut ruksutusääniin.
- Anonyymi
Mene kauppakeskukseen vast. Kuuntele onko siellä kuvaamasia ääniä noin niinkuin yleisesti. Jos on, niin ihan normaalia. Jos ei, niin ravintoterapeutille /lääkäriin mars
- Anonyymi
Pieris, tein just historiaa. Olin telkkarissa siinä laardipyörykkänäyttelyssä Surkein pudottaja, ja nyt oon kolmas perintörimpsenssa.
Oon luonnostani tämmönen korskea uros, 162cm matala ja 120 kiloo elopainoo, meleko hyvä teho/painosuhde siis, hulmuava leijonanharjani (rasvainen hampputukka), ja luonnolliset (hoitamattomat) hanpaat.
Punnituksen jälkeen rykäsin stanallisen kakelluksen ja pari kuutioo peräilmaa, ja olin heti 17,5 kiloo kevyempi. Sain palkkioksi arvonimeni.
Kuka haluis mennä naimisiin mun kaa? Mielellään nainen kuiteskin, ja suurtalouskokin pätevyys suotava.
T: Twiggy-Salis- Anonyymi
Suomalainen mies hajuineen kaikkineen perinteinen köriläs peräilma virtaa taaten sen että saa istua rauhassa sillä ei kukaan naisimmeinen halua pieruja haistella ainakaan vapaaehtoisesti .Samassa autossa matkustaminen voi tehdä tiukkaa puhumattakaan siitä että saunotaan yhdessä no joo tästähän voi olla montaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906