Miten tietokone menee rikki?

Anonyymi-ap

Tietokone voi mennä rikki monesta eri syystä. Yleisimpiä syitä ovat linux-virukset, laitteiston vikoja ja käyttöjärjestelmän muutokset. Virukset voivat aiheuttaa tietokoneen toimimattomuutta, jolloin tietokoneen suorituskyky voi heikentyä tai ohjelmat voivat lakata toimimasta. Laitteiston viat voivat johtua esimerkiksi pölystä tai lämpötilavaihteluista joita linnux aiheuttaa, mikä voi aiheuttaa tietokoneen toimimattomuutta. Käyttöjärjestelmän muutokset voivat johtua esimerkiksi asetusten muuttamisesta tai ohjelmien päivittämisestä, ja ne voivat aiheuttaa tietokoneen lopullisen rikoutumisen, jos käyttää linulksia.

15

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulipas taas hattu kaupalla paskaa.

• Anonyymi

Tuntuu ikävältä pitää sitä päässä?

• Anonyymi

Linuksissa on nykyään melkoinen määrä haittaohjelmia ja viruksia. Pahaltahan se tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linuksissa on nykyään melkoinen määrä haittaohjelmia ja viruksia. Pahaltahan se tuntuu.

Juu, pitää paikkansa ja ikävä kyllä - monet niistäkin löytyvät vasta vuosien päästä, kun ei ole kunnollista tarkkailua siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, pitää paikkansa ja ikävä kyllä - monet niistäkin löytyvät vasta vuosien päästä, kun ei ole kunnollista tarkkailua siellä.

Tutkimusten mukan jopa 70% kaikista SER-asemalle viedyistä tietokoneista toimisi vieläkin, jollei niihin olisi yritetty asentaa linuksia!

• Anonyymi

Windows 11 romuttaa miljardi Windows 10 laitetta muutamassa vuodessa.

• Anonyymi

Yleisi ongema on että windows halkaisee bioksen !

• Anonyymi

Linux EI riko koneita eikä mitään linuxviruksia ole olemassa, joten LOPETTAKAA WINHIHUT TUO JATKUVA VALEHTELU!

• Trollit eivät koskaan lopeta, jos niille vastataan. Olet itse osa trolliongelmaa.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Trollit eivät koskaan lopeta, jos niille vastataan. Olet itse osa trolliongelmaa.

Juurihan sinä trollille vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan sinä trollille vastasit.

Minä jolle kollimaattori vastasi, EN ole trolli! Sinä se trolli itse olet!

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Trollit eivät koskaan lopeta, jos niille vastataan. Olet itse osa trolliongelmaa.

Oot sie kauhahomo!

• Anonyymi

Windows tuupaa hitsaan prossun, windows halkaisee bioksen ja windows korruptoi tmp piirin, windows voi myös tuhota näyttöohjaimeen ja äänikortin!

• Anonyymi

Windows ruhjoo koneen hetkessä!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe