Kehitysvamma sana?

Anonyymi-ap

En ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena muita joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma myös miksi ne vihaa omaa kehitysvamma sanaa?

Miksi minä en saa oikeuttaa kirjottaa ja puhua Lievästä älyllisestä kehitysvammasta.

Miksi kehitysvamma puolella ohjaajat väittää, että minulla muka väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma tulkinta jutun perusteella väittää, että minulla muka pitäisi olla autismi.

Miksi ne joilla on eka laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma eivät saa koskaan Autismia miksi kehitysvammaisten psykiatri työntekijät ajattelee omaa palkkaa ja väittää, että Autismi on muka sama diagnoosi.
Haluan oikeutta saada kirjoittaa ja puhua Lievästä älyllisestä kehitysvammasta.

3

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sinun kehitysvammaisuus ilmenee?

• Anonyymi

En ole oppinut englantia, en osaa toimia ryhmässä ohjatusti.

Eli sosiaalinen kömpelyys yks mies kun lähti kahvilla käymään sillä on ADHD ja Asperger sano että ihana samalla tavalla ajatelli sano että ei kyllä näkemisen perusteella älyllinen kehitysvamma ole oikein minulla.

Kaverin naapuri joka näki syksyllä sano mitä minun kanssani näki kaverilla ja kasvotusten puhu älyllinen kehitysvamma väärin.

Kun kerroin ärsyttää kolme vuotta olen ohjaajien kanssa käynyt kehitysvamma lääkärillä niin ne sanoo että älyllinen kehitysvamma ja Autismi on yks ja sama asia.
      Kaverin naapuri sano melkein kaikilla asiakkaille on laitettu älyllinen kehitysvamma väärin ja kaikki Kehitysvamma psykiatri työntekijät ajattelee omaa palkkaa

• Anonyymi

Minulla on lievä kehitysvamma en vihaa kehitysvamma sanaa vaan käytän sitä. Mutta joskus kehitysvamma sanaa käytetään väärin. Ihan kuin se määrittäisi kokonaan sen mitä ihminen on vaikka se on vain osa ihmistä. Minullakaan se ei näy kaikissa asioissa eikä sitä huomaa minusta välttämättä juuri ollenkaan ellei siitä kerro ihmiselle. Olen myös autismi diagnoosin saanut. Sain sen jo 4-vuotiaana kun lievä kehitysvamma diagnoosin sain vasta 12-vuotiaana. Lisäksi MBD diagnoosin sain 8-vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe