Toiset uskovat kaiken samantien, mitä Jehovan todistajat opettavat, ja toisille, joille opetetaan samat asiat, eivät usko siihen?
Mikä on syynä?
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Xxxxxxx
- Anonyymi
Pitää olla herkkäuskoinen, nenästä vedettävä.
- Anonyymi
Värväys alkaa rakkauspommituksella, jolloin oven avaajan asunto kehutaan ja avaaja itse imarrellaan, sitten puhutaan muuten mukavia. Joka antaa tämän kutitella itseään saa kohta kutsun todistajakotiin kahvillekin.
Täällä sitten toisen kahvia hörppiessä odotetaan olevan vähemmän herkkä kriittisille kysymyksille kun vartiotornit otetaan esille.
Kristinopin kannalta yllättävimmät asiat saavat kuitenkin odottaa vuoroaan kunnes värvättävä on kypsytelty.
Syynä arvaisi olevan sen, että jotkut ovat halukkaita uskomaan oikeaksi ja vilpittömäksi sen rakkauspommituksen .... ja hyvästi vapaa maailma, itsenäinen elämä.- Anonyymi
Usko syntyy tunnetasolla, halutaan uskoa asia todeksi. Järki alkaa katsoa asioita läpi sormien ja hyväksyy sellaisia ontuvia perusteluja, mitä jossain toisessa yhteydessä ei hyväksyisi. Mitä enemmän uhraa uskonnon hyväksi, sitä suuremmaksi muodostuu myös lähtemisen kynnys ja kokemus uhrausten menemisestä hukkaan.
No katsos, kun kookoo4-setä selittää. On olemassa todellakin niin tyhmiä ihmisiä, joille menee mikä vakuuttavasti esitetty sadunkerronta läpi. Ja sitten ne, joilla sytytys on vähän paremmin kohdallaan, eivät niele hämäyslahkon pajunköyttä. Ja sitten on ne joiden sytytys on kohdallaan. He pyyhkivät suoraan rektuminsa uskishämääjien kirjallisuuteen, ja laskevat nauraen isolla äänellä Peräilmaa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728