Minulle tuli tänä iltana 18.1-2023,tämä Herran Sana Pyhästä Hengestä:
"Olena Zelenskalta pettää hermot kuukauden sisällä ja tämä vaikuttaa sodan kulkuun,vaan silti kaiken aikaa soditaan Ukrainassa.
Volodymyr Zelenskyi joutuu yksin kantamaan vastuun kaikesta,koska vaimonsa ainoastaan kiukuttelee.
Toisaalta Ukrainan kansa alkaa jo kyllästymään omaan Presidenttiinsä.Aamen".
Terv:Profeetta.
Profetia Olena Zelenskasta.
7
258
Vastaukset
- Anonyymi
Sepä hyvä. Go Z go.
- Anonyymi
Jokuhan semmoistakin väitti , Volodomyr Zelenskin kohtalo olisi sama kuin Ludvig XVI:n tyttären Ranskan vallankumouksen aikaan, kun omat tappoivat Ranskan Aurinkokeisarin tyttären.
- Anonyymi
Mitähän mieltä Zeleskyi on homoliitoista tai mielipidepoliiseista EU-maissa.
- Anonyymi
Ei ole helppo homma Zelenskillä!
- Anonyymi
Zelenskyi kannatta ilmeisestikin homoliittoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyi kannatta ilmeisestikin homoliittoja.
Zelenskyin valtakunta murenee päivä päivältä,ikäänkuin Evankelista Markku Koiviston Nokiamissio.
Eihän senkään pitänyt koskaan päättyä kokonaan,mutta niin vain päättyi.
Samoin hiihtäjä Mika Myllylän ura dopingiin.
Ihmiset usein kuvittelevat,että se on vain "pikkujuttu".
- Anonyymi
Valtavan kaunis nainen ! on siinä luomistyö onnistunut kerralla nappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107070- 954581
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista544397Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503703- 513668
- 2013595
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san253064- 502653
- 312151
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222028