Meidän Tero alkaa löytää (taas) oman tasonsa?

Anonyymi-ap

Näin MM-kisojen alla mukava huomata, että eilisen, kieltämättä yllättävän korkean sijoituksen jälkeen, palasi tänään taas omalle tasolleen. 36:s ja 6 ohilaukausta, tuttua Teroa. Myös Mari Eder alkaa löytää oman tasonsa, mutta toisin ko Meidän Tero, Mari löytää kyllä illan Urheiluruudun haastattelussa syyn ongelmiinsa vaikka väärän värisistä hiihtosukista. Meidän Tero ei sentään turhia selittele, siitä pointsit hänelle.

20

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tero kylätason hiihtäjä ja laonovi pitäs olla maalitauluna ku a.puu.....ihan omaa tasoa .

• Anonyymi

Onkos Tero lesta ? Vaikuttaa niin nössöltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos Tero lesta ? Vaikuttaa niin nössöltä.

Mari Eder on epäonnistunut melkein kaikissa kisoissaan. En ymmärrä miten voi makuulta ampua ohilaukauksia. Harkitsisin lajin vaihtoa.

• Anonyymi

Oletuksena AP on aina homo.

• Anonyymi

Oletuksena taidat itse olla L+ & Kepulainen tissiposki...

• Anonyymi

Perjantaina oli Meidän Teron mukaan kulkenut ammunta, mutta ei suksi. Lauantaina taas just toisinpäin. Ilmeisesti kun tänään katsoi, niin ei luistanut suksi eikä osunut edes ladon seinään, vaikka olisi ollut sisällä ladossa... Hyvältä näyttää ennen MM-kisoja, aikataulussa mennään.

• Anonyymi

Terolle tsemppiä ,hyvin olet kilpaillut,onnea seuraaviin kilpailuihin.

• Anonyymi

Kyllä!! Eihän sille mittää voi jos toiset ossaa ampua ja vielä hiihtääkki.....mikan jemmaki kuivannu tiete....

• Anonyymi

KYLLÄHÄN SE DOPING NÄKKYY JA HEMOHESS HOSSUU

• Anonyymi

Joo..huippukunnossa

• Anonyymi

Mitä väliä on onko 36 vai sadas?
      Likelläkään ei mitalia niin en nää tolkkua.

• Anonyymi

Hukkaa heitettyä rahhaa viedä kisoihin osallistuja joka 20-50 sijoituksissa.

• Anonyymi

Teroha hiihti koko matkan......noh ei nyt ihan nopeite!

• Anonyymi

Hyvvää kuntoilua terolla! Pysyy vaa pois miestenkisoista nii hyvin männöö....

• Anonyymi

Joensuu hyvä?

• Anonyymi

Tero ensin ja sitten Esa

• Anonyymi

Tuollako se tämä kylä nousee ?
      Mun puolesta saa hiihtää misä lystää

• Anonyymi

mun teroni ei enää nouse

• Anonyymi

Joensuun työkalu-ässä.

• Anonyymi

Hyvä pysyä näissä maakuntakisoissa ku pärjää jotenki ja jättää nuo isot kisat miehille....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe