Niilläkin aseilla olisi voitu pelastaa suomalaisia.

Anonyymi-ap

Miettikääpä sotaintoilijapolitikot, miten monta enemmän vammautuu, kuolee Suomessa sitten kun sota maahamme kohdistuu kun on vähennetty kättä pidempää kalustoa, suojavarusteita, majoitustelttoja, leikkausvälineitä ensiaputavaroineen muualle maailmaa? Niitä ei niin vain korvata uusilla, uusien tekeminen maksaa aikaa ja huomatkaa uusien lisäksi kun sitten olisi ollut nekin jotka lahjoitettu joilla saataisiin ylimääräistä puolustusvoimaa. Kummasti viisaus kasvaa kun "sinun lapsesti" puutteellisen torjunnan todennäköisyyden vuoksi kuolee vammautuu vakavasti. Sitten vasta näet tekosi vakavuuden, toteat "olit huono äiti tai olit huono isä kun ehdotit kalustonpoistoa muille maille saamatta siitä edes hintansa arvoista verotuloa valtiolle!"

8

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummasti viisaus kasvaa kun "sinun lapsesi" puutteellisen puolustusjärjestelmän torjunnan todennäköisyyden vuoksi kuolee tai vammautuu vakavasti?

Sitten vasta näet tekosi vakavuuden ja toteat: "Olin huono äiti tai olin huono isä kun ehdotin kaluston- ja ammusten poistoa muille maille saamatta siitä edes hintansa arvoista verotuloa valtiolle!"

• Anonyymi

Venäjän suomen käsikassarat vihreät, vasemmisto ja demarit pitää sen huolen, että suomen puolustus tuhotaan siihen mennessä kun kolmas maailmansota alkaa.

• Anonyymi

Persut kerkeää ennen sitä aloittaa kolmannen maailmansodan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut kerkeää ennen sitä aloittaa kolmannen maailmansodan.

Persut on kuule rauhaarakastava osa kansasta joten puhut silkkaa p*skaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut on kuule rauhaarakastava osa kansasta joten puhut silkkaa p*skaa!

En ymmärrä????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä????

Kyllä mä sen uskon ettet mitään mistään ymmärrä.

• Anonyymi

En ymmärtänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe