Mulla on noin 4kk ikäinen amstaff-laika urospentu. Tämä on nyt alottanu tekee niin et aina samassa kohtaa lenkillä kun ollaan tulossa kotiinpäin niin tämä sekoaa ja rupee hyppimään käsiin kiinni, ja jos kädet nostaa ylös niin käy pohkeeseen kiinni. Aiemmin käveli ihan nätisti. Ja ei ees oo semmosta pientä pentu näykkimistä vaan tää puree ihan koko voimallaan verille ja mustelmille asti. Alussa autto nameilla hämäys mut ei enää oikeen auta sekään. Oon yrittänyt myös kokeilla pysähtyä ja rauhotella sitä, mut ei auta. Sisälle tultaessa on sit ihan rauhassa, eikä sisällä ikinä sekoa noin. Eläinlääkärissä ollaan just käyty ja kaikki sillä on hyvin ettei oo mikään sairauskaan. Vinkkejä miten tän sais loppumaan vai auttaako siihen vaan aika ja koiran kasvaminen?
Koiranpentu alkaa puremaan kovaa lenkillä
Anonyymi-ap
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17715331J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897