Missä on Pellon yritysneuvojan toimisto nykysin? Ei vissiin ennää kunnantoimistolla ko ei ole minkäänlaista eloa sielä.
Oisin yks päivä kävässy porisemma.
Kyselee nimimerkki "kadonneen jäljillä"
Yritysneuvoja
8
780
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan siinä oves numero mihin voi soitella ja sopia tapaamisaika
Hyvin on palvelu pelannut ja muste riittänyt, vain positiivista sanottavaa.- Anonyymi
Mie kävin eilenki ovela. Ei ollu lappua. Minun puolesta saa kyllä nyt olla. Kyllä pitäsi olla toimistossa, että sais kävästä ko on aikaa.
- Anonyymi
Se on sosiaalitoimistossa. Sieltä ohjataan tukitöihin nälkäpalkalla.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä suojatyöpaikan Kepun siivellä saanutta? Kraatari oli ammattimies,tämä nykyinen ei ole yritystoiminnasta ja varsinkaan matkailusta yhtään " kiven päällä"
- Anonyymi
Parlamentissa ottavat selvää onko Nivanpäästä tulossa uusi johtaja kehykseen, lempeän mies ei jatka, näin parlamentissa on päätetty, tyhjää toimittaa ja kuulema alko maistuu, onko siinä seuraus edelliesin johtajan jalanjälki , kuppi maistuu ja edustamassa oli humallassa mitä olen parlamentissa kuullu.
- Anonyymi
Juorukerho toimii. Hamekangasta taas myynnissä.
Knaapsut asialla.
- Anonyymi
Vois olla hyväksi useimmille, jos pääsis panemaan? Kassit hankaa reisiä, on niin paljon siementä tiukoissa säkeissä. Missä kaikki naimahaluiset naiset?
T. Yritysneuvoja- Anonyymi
Koeta OKO, tuskin naista saat, ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259