Huomasin tossa pari pv sitten kun ajoin autolla alkoi kuulua huminaa konepellin alta. Kytkimen kun painaa pohjaan niin humina loppuu. Osaisko joku sanoa missä vika? Humina ei ole mikään hirveä ääni. Kuuluu jos oikeen kuuntelee tarkasti. Auto BMW E46 316i 2003 Ajettu noin 240tkm
Auto humina ääntä
3
336
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdelaatikon pääakselin laakerit ne siellä vaan rallattaa.
Ootko öljyjä koskaan vaihtanut sinne vaihdelaatikkoon?- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
Jossakin olen nähnyt suosituksia että ne öljyt voisi vaihtaa jopa 60tkm välein niin tuskin se väärin on jos ne vaihdat.
Ei siitä välttämättä enää apua siihen ääneen ole, laakerit kuluu ja niistä alkaa kuulumaan ääntä sen myötä. Mutta ei siitä varmasti haittaakaan ole.
Ääni tuskin on vaarallinen tuossa vaiheessa joten kovaa ajoa vaan, uusilla öljyillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758