Luonteenpiirteiden yllättävästä kommentoinnista

Anonyymi-ap

Moi! Mistäköhän tämä voisi johtua?

Mulle on sattunut useamman kerran seuranhaku/ihastumistilanteissa, että toinen sanoo yhdestä luonteenpiirteestä, jonka kai kokee ongelmana suhteen aloittamisen kannalta. Yllättävää tässä on, ettei sama tule ikinä esiin ystäviltä, ei myöskään sukulaisilta eikä millään työpaikallakaan. Olen ihan suoraan kysynyt ja kaikki ovat hämmästyneet. On sanottu ettei se sovi muhun lainkaan. Itsekään en tunnista kyseistä piirrettä. Mulla on myös ollut aikaisemmin suhteita, eikä existä yksikään ole maininnut tätä piirrettä.

Voisin korjata asiaa, jos vain tietäisin miten se näkyy. Kukaan ei sano tätä asiaa mulle suoraan, kuulen siitä joko muiden kautta tai vahingossa tyyppiä viereiseen huoneeseen.

Oletteko muut saaneet seuran haussa tai muussa sellaisessa tilanteessa jotain yllättävää kommenttia itsestämme, mitä olette jääneet miettimään 🤔

10

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hankala saada kiinni. Mulle sanotaan toisinaan yhdestä tavasta ja ikäänkuin luonteenpiirteestäkin, mutta se on esillä joka paikassa ja joka eksäkin on ottanut sen puheeksi vähintään riitojen aikana. Ihme tuo että vain treffikumppanit huomaavat, vaikea käsittää mitä se voisi olla. Ehkä olet jotenkin erilainen romanttisissa tilanteissa kuin muissa, tai se on jotain mitä ei ikäänkuin tarvita kuin niissä ja siksi ei tule näkyviin muille. Sekään ei kyllä selitä noiden eksien osuutta. Oletko muuttunut paljon niistä eksien ajoista?

• Anonyymi

Se tässä onkin ihmeellistä, kun vain tietyssä "asetelmassa" tulee esiin. Olen varmaan muuttunut ajan myötä, mutta tämä ei voi liittyä siihenkään koska musta on sanottu tota asiaa jo kauan sitten ekaa kertaa. Nämä sanojat on aina tyyppejä joiden kanssa on jotain virityksen tapaista, mutta ei kuitenkaan etene suhteeseen asti. Jotenkin tämän täytyy liittyä niihin romanttisiin tilanteisiin alkuvaiheessa 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tässä onkin ihmeellistä, kun vain tietyssä "asetelmassa" tulee esiin. Olen varmaan muuttunut ajan myötä, mutta tämä ei voi liittyä siihenkään koska musta on sanottu tota asiaa jo kauan sitten ekaa kertaa. Nämä sanojat on aina tyyppejä joiden kanssa on jotain virityksen tapaista, mutta ei kuitenkaan etene suhteeseen asti. Jotenkin tämän täytyy liittyä niihin romanttisiin tilanteisiin alkuvaiheessa 🤔

Ominaisuus joka ei ole ongelmallinen paitsi parisuhteessa ehkä kuitenkin on?
        -erikoinen huumori, piikittely, josta voi loukkaantua
        -liika miellyttämishalu/kiltteys/rajattomuus
        -ekstovertti joka ei osaa/jaksa kuunnella toista oikeasti
        -adhd, autismi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ominaisuus joka ei ole ongelmallinen paitsi parisuhteessa ehkä kuitenkin on?
        -erikoinen huumori, piikittely, josta voi loukkaantua
        -liika miellyttämishalu/kiltteys/rajattomuus
        -ekstovertti joka ei osaa/jaksa kuunnella toista oikeasti
        -adhd, autismi

Ei ole ollut ongelma yhdessäkään parisuhteessa, kukaan kumppani ei ole mulle maininnutkaan. Vain nämä alkumetreille jäävät. Eikä ole mikään noista listan piirteistä. En nyt sano tässä mikä piirre on kyseessä kun menee muuten tunnistettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut ongelma yhdessäkään parisuhteessa, kukaan kumppani ei ole mulle maininnutkaan. Vain nämä alkumetreille jäävät. Eikä ole mikään noista listan piirteistä. En nyt sano tässä mikä piirre on kyseessä kun menee muuten tunnistettavaksi.

No mitäs sitä miettimään kun kumppaneita on löytynyt. Kaikilla on hyvät ja huonot piirteensä, kiva olis jos naiset muistais sen eikä olis niin innokkaita arvostelemaan toisiaan milloin mistäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs sitä miettimään kun kumppaneita on löytynyt. Kaikilla on hyvät ja huonot piirteensä, kiva olis jos naiset muistais sen eikä olis niin innokkaita arvostelemaan toisiaan milloin mistäkin.

Totta kyllä mutta mä mietin vaan, että se on voinut joskus estää jonkun jutun etenemisen tai tulla estämään jatkossa. Näin sinkkuna kun etsin kunppania. Voisin korjata sitä piirrettä, jos tietäisin miten se näkyy. Pakko siinä on jotain olla, kun useampi on sanonut saman toisistaan tietämättä. No ehkä turha pähkäillä liikaa😣

• Anonyymi

Lopettaisin varmaankin suhteen etenemisen jos ilmenee että toinen on kovin pihi, rasisiti tai muuten suvaitsematon, huono yleissivistys, mustasukkainen, narsisti jne.. mutta jos nykyisellä kumppanillani olisi joku näistä tai useampi, en eroaisi hänestä. Ikäänkuin pelottaisi ottaa riski ja rakastua johonkin epävarmaan mutta jos niin on jo käynyt niin ei se luonteenpiirre enää kaada mitään.

• Anonyymi

Joo aika pahalta kuulostaa. Mulla ei ole noitakaan piirteitä. Se on paljon pienempi juttu. Kai joskus joku pikkujuttukin voi olla ongelma. Tai siltä nyt ainakin näyttää.

Olisi jännä tietää onko jollekin muulle käynyt vastaavaa.

• Anonyymi

Sekin on totta, että aika pienistä jutuista sanotaan yleensäkin. Ei se oikeastaan mua haittaisi, jos sanottaisiin mulle suoraan ja voisin kysyä tarkemmin mikä siinä on, mutta kun sanotaan vain selän takana. Jää sitten ihan arvoitukseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3374
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1923
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe