Osaako joku auttaaa?oon körsinyt tänään menkkojen kivusta niin paljon et en pysty tehä yhtään mitään.Vuotoa tulee enemmän kuin laki sallii eli tosi paljon.vanhempani ei oo kotona ja en tiiö mitä särkylääkettö pitäisi ottaa ja montako tablettia.+tunnen kun nousen ja liikun yms niin tunnen kuinka sitä tuleee(tiedättä kyllä minne).
Kun mulla ei oo menkko ja tulee jostain syystä tosi paljon valkovuotoa.Onko se normaalia?pliz kertokaa niin mieleni leppyisi ekö tarvisi pelätä
Sattuuuko tampoonin laitto[tää on tosi sekava teksi jos saan vastauksia niin kiitos heille!<3]
Kuukautiset
Anonyymi-ap
2
146
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole alkanut menkat mut pian ehkä alkaa, juttele asiasta sun vanhempien kanssa<3Ei oo hätää ne kuuluu naisten/tyttöjen elämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862