Australian avoimissa näimme vähä-älyisten venäläisten ennalta suunnitellun provokaation. He häiritsivät riehunnalla ja venäjän lipuilla muita katsojia kesken ottelun. Poliisi joutui poistamaan katsomosta nämä pölvästit! Tämä osoittaa jälleen kerran kuinka röyhkeitä ja epäluotettavia putinia nuolevat venäläiset ovatkaan. Suunnatonta hilpeyttä heidän huutolauseensa kyllä herättää. PUTIN, ME RAKASTAMME SINUA! Buahahahaa, jestas mitä sekopäitä. Nämä vähä-älyiset putinia rakastavat "fanit" pitäisi sitten päästää esimerkiksi tulevien olympialaisten ja muiden urheilutapahtumien katsomoihin pilaamaan fiilikset muilta katsojilta. Ihmisiä myrkyttävä ja lapsia murhaava putin ei kiireiltänsä nyt Australiaan ehtinyt. Ymmärtäähän rakkauttaan putiniin urheilukatsomoissa julistavien venäläismiesten pettymyksen, kun putin, universumin ylivoimaisesti suurin k_sipää ja venäläismiesten seksisymboli, ei kentällä kuitenkaan ollut.
Kalsari-putinin hovinarrien kaiken tasoinen kiusanteko demokraattisissa valtioissa on saatava loppumaan. Se käy helposti. Matkustuskielto venäläisille. Kaksoiskansalaisuuden omaavat mukaanlukien. Näin pääsemme kätevästi eroon urheilukatsomoissa putinia rakastavaisten kiihkeydellä palvovista tuhansista poikaystävistä!. Eihän kukaan menetä mitään, jos nämä ympäri maailmaa ongelmia aiheuttavat venäläiset eristetään siksi aikaan kunnes putin hoveineen saadaan vastuuseen Ukrainassa masinoimastaan kansanmurhasta! Joukkohautoineen ja lapsiuhreineen!
Miten ihmeessä just nyt sattui putinille näin sopivasti Ruotsissa tapahtuneet provokaatiot NATOON liittymisten suhteen? Eikä paremmin olisi voinut osua kohdilleen erdoganillakaan. Buahahahaaa...Miten läpinäkyvää!
Putinin propaganda ja provokaatiot maailmalla
Anonyymi-ap
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17720122w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164