Ne tunkeutuvat laittomasti yksityisille kettutarhoille kuvailemaan keskellä yötä ja Lapissa pyrkivät estämään Metsähallituksen laillisia hakkuita normaaleissa talousmetsissä.
Kyllä olisi kirveellä töitä, että tuollainenkin viherhippi ekoterroristien toiminta saataisiin loppumaan.
Sosiaaliturvan varassa elävät viherhippi turhakkeet reissaavat ympäri maata
14
128
Vastaukset
- Anonyymi
Saattavat olla jonkun vuorineuvoksen jälkikasvua.
- Anonyymi
Kyllähän nuo ovat tavallisten rivityöläisten jälkeläisiä.
Ne vain ovat sisäistäneet punaviher kommunistien aatteen hiukan liian hyvin.
Ensimmäiset kettutytöt Salli ja Kultalahtikin olivat vastaavanlaisia vasemmistolaistaustaisia aktivisteja, eikä heille määrättyjä korvauksia tulla koskaan saamaan. Aivan sama pätee näihin nykyisiinkin viherhippi ekoterroristeihin.
Jos nuo nykyiset ekoterroristit joskus asetetaan syytteeseen ja tuomitaan, niin varattomiksi heidät kuitenkin todetaan. - Anonyymi
Todellakin. Muuan Wahlros oli -70 luvulla "kommariporukoissa" pyärimässä. Sittemmin ei ole ns. kehissä näkynyt ;)
- Anonyymi
Paljon enemmän noita eläinsuojelijoita saisi olla, Kun tuhat kettua kuolee nälkään ja janoon, se kertoo paljon tarhaajien motiivista hoitaa eläimiä.
- Anonyymi
Kyllä, olen samaa mieltä. Mitä ihmettä on tarhaajan päässä liikkunut? Saako yönsä nukuttua?
- Anonyymi
Nuo viherhippi ekoterroristit hörhöt syyllistyvät itse monenlaisiin rikoksiin tunkeutuessaan luvattomasti yksityisalueella kuvailemaan ja pelottelemaan eläimiä.
Turkiseläimet stressaantuvat siitä, että tarhalle tulee outoa väkeä outoihin kellonaikoihin. Pahimmillaan stressi on penikoimisaikoina ja silloinkin aktivistit ovat käyneet häiriköimässä ja jopa vapauttelemassa täysin luontoon kuulumattomia turkiseläimiä häkeistään.
Minun ohjeeni tarhureille on se, että turkistarha-alueet on syytä nyt aidata 3 metriä korkealla piikkikanka-aidalla ja varustaa tehokkailla hälyyttimillä sekä valaistuksella.
Lisäksi öisin jätetään alueelle vapaaksi 3-4 aggressiivista vahtikoiraa, niin eivätköhän luvattomat tarhakäynnit lopu kokonaan.
Jos joku uhkarohkea viherhippi hörhö kaikesta huolimatta senkin jälkeen pääsee tarha-alueelle, niin hän tekee sen täysin omalla vastuullaan ja on itse syyllinen saamiinsa puremavammoihin. - Anonyymi
Huomionarvoista tämäkin. Elinkeinon on täytettävä lainkirjain ... vähintään. Oletuksena vois todeta, että omaisuus on "turkissa kiinni". Luulisi kiinnostavan eläimien hyvinvointi.
- Anonyymi
Todennäköisesti tarhassa on uupunut, kun ammatti on jatkuvan uhan alla vihreitten toimesta.
- Anonyymi
Tarhaaja on uupunut
- Anonyymi
Tai juopunut.
- Anonyymi
Jos ihminen on uupunut, ei sen tarvitse jättää eläimiä kuolemaan. Ei ole häpeä pyytää apua ajoissa. Ei se ole viattomien eläinten syy, häpeällistä jättää ne kuolemaan nälkään.
- Anonyymi
Yhteiskunnan tuella elävät ja reissaavat.
- Anonyymi
"kettutytöt" nilkoista roikkumaan.
- Anonyymi
Näillä liehutukilla on liikaa aikaa retkeillä oikeiden veronmaksajien vaivoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985