kyllä täytyy sanoa? ei ihme että kunta on ajettu alennustilaan,ovat kuin lapsia jotka leikkivät kunnan varoilla hiekkalaatikolla.
olen mökkiläinen mutta minua hävettää lappajärveläisten puolesta.
21
1003
Vastaukset
- Anonyymi
naapurikuntalaiset naureskelevat lappajärven hölmöläisten karuselli leikeillä.
- Anonyymi
Höpö höpö hauska tapahtumahan se on. Mene käymään paikanpäällä äläkä puskista huutele hävyttömyyksiä fiksummillesi. Ihan myötähäpeä puolestasi.
- Anonyymi
lasten hommia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lasten hommia.
kyllä todella sairasmielisten leikkiä.
- Anonyymi
Olet oikeassa mökkiläinen, mokkiläisten veroja ja maksuja on nostettava tuntuvasti.
- Anonyymi
Hölmöläisten touhua.Tekisivät ennemmin oikeita töitä.🤡💩
- Anonyymi
Paikkakunnalla vanhukset kodin vankina, silloin kun sataa enempi lunta. Ei ole ketään talkoolaisia apuna, sitten tämän tyyppiseen hulluuteen käytetään voimavaroja.
- Anonyymi
Sirkushuveja kuntalaisille, kun ei muuhun kyetä.
- Anonyymi
Miksi joku toinen pitäisi aina olla maksajana.Joskus voisi itse maksaa niin ei jäisi sukulaisille riitaa perinnöstä
- Anonyymi
Jos paljon keskeisiä viranhaltijoita asuu jossain muualla, niin kunta ja seurakunta nähdään silloin helposti vain turistikohteena tai liitoskohteena johonkin isompaan.
- Anonyymi
lappajärveläiset yritetään liittää alajärven typeryksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lappajärveläiset yritetään liittää alajärven typeryksiin.
täällä piisaa niitä omasta takaa ihan tarpeeksi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä piisaa niitä omasta takaa ihan tarpeeksi .
Tosi on juuri tuo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on juuri tuo
ylläpitäjä on alajärveläisten lakeija.
- Anonyymi
Lappajärveläisenä ei yhtään hävetä olla lappajärveläinen
- Anonyymi
Kepulaista politiikkaa
- Anonyymi
Paljon persuja sahaamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon persuja sahaamassa
tämä alajärveläisten persiennuolia, poistaa kaikki nekatiiviset kommentit jotka koskevat alajärveä.
- Anonyymi
Kyl vaan oli typerää touhua koko jääkaruselli! Käpykaartilaiset eivät sitten saaneet kaa sitä pyörimään.
- Anonyymi
Kyllä kaikki lappajärveläiset ovat täysiä idiootteja. Buhahaa. Olit sitten kuka tahansa. Kunnon junttila. Buhahaa buhahaa.
Hävetkää varjoanne. Buhahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309