Onhan Trump ihan viisas?

Nyt ihan vakavasti tehty kysymys: Luottaako Trump Bidenin presidenttikaudella järjestettäviin vaaleihin enemmän kuin omana presidenttikautenaan järjestettyihin vaaleihin?

Nythän Trump on kertonut aikovansa ehdokkaaksi, eikä hän ole sanallakaan vihjannut, että tulevat vaalit voisivat olla niin vilpilliset kuin ne olivat hänen järjestäminään tai ainakin hänen presidenttikaudella järjestettyinä hänen omien sanojensa mukaan.

Se vastausvaihtoehto, että Trump olisi ihan tyhmä, ei oikein sovi muuhun yhteyteen. Jos hän luottaa, että hänen äänestäjänsä ovat tyhmiä, niin se saattaisi ollakin mahdollinen oletus.

5

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan myös olla, että olen jättänyt huomiotta jonkin olennaisen tiedon tai useammankin, niin toivon kommentoijien tuovan sellaisia esille.

• No, kenelläkään ei tunnut olevan mitään sanottavaa Trumpista. Vähän yllättävää.

• Anonyymi

Tuo on juuri se kaikkein koomisin piirre noissa Trumpin väitteissä että vaalit huijattiin. Hän maalailee tarinaa jostain suuresta demokraattien salajuonesta, mutta unohtaa sen että juuri hän oli tuolloin presidentti ja juuri hän itse vastaa pitkälti hallinnon toimista.

• Kiitos kommentistasi. Keskustelu oli ilmeisestikin ehtinyt valua pois etusivulta enkä ollut sitten jaksanut kaivella, niin vähän tuli tässä viivettä vastaukseeni.
        Kommenttisi viittaa siihen suuntaan, että Trumpin vaalivilppiväite omalle presidenttikaudelleen osuvana + ehdokkuus demokraattisen presidentin aikaan muodostavat jonkinlaisen ristiriitaisuuden. Koomiseksikin sen voinee sanoa, joskin miljoonien yhdysvaltalaisten äänestäjien osuus milteipä itkettää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      931
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      920
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      14
      871
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe