EUn vetytalous tuhoaa rahamme

Anonyymi-ap

Vetytalous on viimeisin EUn utopia joka maksaa liian paljon kansalle. Kalliit ja valtavasti tuetut tuulimyllyt pilaavat kaiken mitä olemme säästäneet. Vedystä tulee suurempi ongelma kuin ydinpommeista koska sen käsittely vaarallista.Koko ajatus perustuu äärimmäiseen tietämättömyyteen ja lapselliseen uskoon eli siihen samaan mitä EU levittää ympärilleen niistä lähteistä jotka toimivat vastuuttomasti verovaroilla velkaa tehden.

16

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mäkin asun kerrostalossa!! Mulla kaasulla liedet ja uunit!! Valo on öljylampuista ja ratio on veivattava,, Mitään vetyä entartte !!

• Anonyymi

Minä ista hjyvä kaasu venäjäjältä. putin myy hjyvä kaasu osteta lisää putinilta.

minä tykkää venäjä menemmä ku tuulimyly. hjyvä kasu.

• Anonyymi

Vetyputket kiva kohde terroristeille ja kiristäjille? Paukahtelee..

• Anonyymi

Idootin höpinää.

Kukin EU-maa määrää itse energian tuotannostaan.

• Anonyymi

Poika rauhoitupas siellä yhteiskunnan maksamassa yksiössäsi nyt

• Anonyymi

Kapteeni katsoi horisinttihin, eikä vetytaloutta näkynyt edes tutkassaankaan.

• Anonyymi

Kukin maamäärää itse energia tuotannostaan ???
        Kun eu ajaa yteis työssä usa ja uk kanssa
        Koko Euroopan talouden vararikkoo se on
        Jäsenvaltioiden itse määräämistä ??
        1 minuutti Itämeren kaasuputkien tuhosta
        Uk pääministeri tiedoittaa usa hallitukselle:
        Nyt se on tehty!
        Ja eu usa vasallj on hiljaa kuin kusi sukassa?
        Ja nyt nato ja eu ovat alle kirjoittaneet
        Yhteistyösopimuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin maamäärää itse energia tuotannostaan ???
        Kun eu ajaa yteis työssä usa ja uk kanssa
        Koko Euroopan talouden vararikkoo se on
        Jäsenvaltioiden itse määräämistä ??
        1 minuutti Itämeren kaasuputkien tuhosta
        Uk pääministeri tiedoittaa usa hallitukselle:
        Nyt se on tehty!
        Ja eu usa vasallj on hiljaa kuin kusi sukassa?
        Ja nyt nato ja eu ovat alle kirjoittaneet
        Yhteistyösopimuksia?

Eikö Putin opeta parempaa suomea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Putin opeta parempaa suomea?

Eikö Bidenin edustaja Bedofiili Bidenisti (BB)
        osaa lukea suomen kielistä tekstiä ?...................

• Anonyymi

Urzulan vety invaasio rasittaa Suomen taloutta rajusti?🐫

• Anonyymi

Ei enää koska Suomella ei ole mitään taloutta.Nyt yritetään vetytaloutta mutta läskiksi menee sekin.

• Anonyymi

Putin sano jotta "ähläsmäsmolo" ! Halla-aho on samaa mieltä jotta ei fossiilisista polttoaineista saa luopua sillä Neuvo ... anteeksi maailmantalous on rakennettu fossiilisien polttoaineiden käytölle ja Neuvost ... anteeksi Venäjä on siksi meille persuille tärkeä kauppakumppani.

• Anonyymi

Eiköhän se ole tämä PATTERIAUTO VOUHOTUS, joka tuhoaa monen maan kansalaisten talouden. On ihan "luonnollista", että suuret autonvalmistajamaat kuten Ranska ja Saksa, ovat erittäin huolissaan ilmastosta. Sen pystyy laskemaan suoraan ja yksinkertaisesti.
      Suomeen tarvitaan n. 2 000 000 patteriautoa n. 30 000€/kpl = 60 000 000 000€ eli todella huolissaan ovat. Normaalia vauhtiahan Suomeen myytiin alle 100 000 autoa vuodessa eli uusiutumiseen olisi mennyt yli 20vuotta. Nyt haluttaisiin että patteriautot olisivat alla 2035, eli puolet nopeammin. Eikö ilmastohuoli olekin aiheellinen? Varsinkin kun ottaa vielä huomioon sen, kuinka pienestä päästöstä on kyse (alle 10% ja sen osittaiseen poistamiseen tarvitaan 60miljardia!!! Onko järkeä???
      Käy siis kansalaisaloite.fi ja allekirjoita vetoomus vihreän siirtymän siirtämiseksi muiden EU maiden aikatauluun.

• Anonyymi

Eu palatsin talous suunnjttelun
        tärkein componentti on:
        EU ssa siaatkin lentävät !
        Erityisesti eu emakot !

• Anonyymi

Hidas toteutus pelastaa hallituksen mutta uusia kai vielä tulee.Pelolla odotamme uuden laskukyvyttömän syntyä. Vain sota voi pelastaa hallituksen kasvot.Kansalle jää vastuu kuten viimeksikin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe