Vetytalous on viimeisin EUn utopia joka maksaa liian paljon kansalle. Kalliit ja valtavasti tuetut tuulimyllyt pilaavat kaiken mitä olemme säästäneet. Vedystä tulee suurempi ongelma kuin ydinpommeista koska sen käsittely vaarallista.Koko ajatus perustuu äärimmäiseen tietämättömyyteen ja lapselliseen uskoon eli siihen samaan mitä EU levittää ympärilleen niistä lähteistä jotka toimivat vastuuttomasti verovaroilla velkaa tehden.
EUn vetytalous tuhoaa rahamme
16
140
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin asun kerrostalossa!! Mulla kaasulla liedet ja uunit!! Valo on öljylampuista ja ratio on veivattava,, Mitään vetyä entartte !!
- Anonyymi
Minä ista hjyvä kaasu venäjäjältä. putin myy hjyvä kaasu osteta lisää putinilta.
minä tykkää venäjä menemmä ku tuulimyly. hjyvä kasu.
- Anonyymi
Vetyputket kiva kohde terroristeille ja kiristäjille? Paukahtelee..
- Anonyymi
Idootin höpinää.
Kukin EU-maa määrää itse energian tuotannostaan.- Anonyymi
Poika rauhoitupas siellä yhteiskunnan maksamassa yksiössäsi nyt
- Anonyymi
Kapteeni katsoi horisinttihin, eikä vetytaloutta näkynyt edes tutkassaankaan.
- Anonyymi
Kukin maamäärää itse energia tuotannostaan ???
Kun eu ajaa yteis työssä usa ja uk kanssa
Koko Euroopan talouden vararikkoo se on
Jäsenvaltioiden itse määräämistä ??
1 minuutti Itämeren kaasuputkien tuhosta
Uk pääministeri tiedoittaa usa hallitukselle:
Nyt se on tehty!
Ja eu usa vasallj on hiljaa kuin kusi sukassa?
Ja nyt nato ja eu ovat alle kirjoittaneet
Yhteistyösopimuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin maamäärää itse energia tuotannostaan ???
Kun eu ajaa yteis työssä usa ja uk kanssa
Koko Euroopan talouden vararikkoo se on
Jäsenvaltioiden itse määräämistä ??
1 minuutti Itämeren kaasuputkien tuhosta
Uk pääministeri tiedoittaa usa hallitukselle:
Nyt se on tehty!
Ja eu usa vasallj on hiljaa kuin kusi sukassa?
Ja nyt nato ja eu ovat alle kirjoittaneet
Yhteistyösopimuksia?Eikö Putin opeta parempaa suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Putin opeta parempaa suomea?
Eikö Bidenin edustaja Bedofiili Bidenisti (BB)
osaa lukea suomen kielistä tekstiä ?...................
- Anonyymi
Urzulan vety invaasio rasittaa Suomen taloutta rajusti?🐫
- Anonyymi
Ei enää koska Suomella ei ole mitään taloutta.Nyt yritetään vetytaloutta mutta läskiksi menee sekin.
- Anonyymi
Putin sano jotta "ähläsmäsmolo" ! Halla-aho on samaa mieltä jotta ei fossiilisista polttoaineista saa luopua sillä Neuvo ... anteeksi maailmantalous on rakennettu fossiilisien polttoaineiden käytölle ja Neuvost ... anteeksi Venäjä on siksi meille persuille tärkeä kauppakumppani.
- Anonyymi
Eiköhän se ole tämä PATTERIAUTO VOUHOTUS, joka tuhoaa monen maan kansalaisten talouden. On ihan "luonnollista", että suuret autonvalmistajamaat kuten Ranska ja Saksa, ovat erittäin huolissaan ilmastosta. Sen pystyy laskemaan suoraan ja yksinkertaisesti.
Suomeen tarvitaan n. 2 000 000 patteriautoa n. 30 000€/kpl = 60 000 000 000€ eli todella huolissaan ovat. Normaalia vauhtiahan Suomeen myytiin alle 100 000 autoa vuodessa eli uusiutumiseen olisi mennyt yli 20vuotta. Nyt haluttaisiin että patteriautot olisivat alla 2035, eli puolet nopeammin. Eikö ilmastohuoli olekin aiheellinen? Varsinkin kun ottaa vielä huomioon sen, kuinka pienestä päästöstä on kyse (alle 10% ja sen osittaiseen poistamiseen tarvitaan 60miljardia!!! Onko järkeä???
Käy siis kansalaisaloite.fi ja allekirjoita vetoomus vihreän siirtymän siirtämiseksi muiden EU maiden aikatauluun.- Anonyymi
Eu palatsin talous suunnjttelun
tärkein componentti on:
EU ssa siaatkin lentävät !
Erityisesti eu emakot ! - Anonyymi
Hidas toteutus pelastaa hallituksen mutta uusia kai vielä tulee.Pelolla odotamme uuden laskukyvyttömän syntyä. Vain sota voi pelastaa hallituksen kasvot.Kansalle jää vastuu kuten viimeksikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050