Miksi se yliärsyttävä tyyppi pitää ottaa kaikkiin ohjelmiin sössöttämään ? Se pilaa monta hyvääkin ohjelmaa. Pilas esim tämän Kymppitonnin kokonaan.
Minkä ohjelman Cristal snow seuraavaksi pilaa ?
13
255
Vastaukset
- Anonyymi
47 vuotias "mies". Se on kyllä rasittava hahmo..
- Anonyymi
Yle sai aiemmin risuja Setalta ja muilta kymmeniltä sen alan järjestöiltä, kun se ainoana kanavana ei palkannut tuota otusta ohjelmiinsa.
- Anonyymi
Omo,omo,omo,sinti,sintti,sintti,ransu,ransu,ransu
- Anonyymi
Juu, tuossa on ylen edustus ohjelmissaan nykyään + monta matua.
- Anonyymi
Ylellä pitää olla omat matu kiintiöt,
sekä homeepli kiintiöt.
Kohta on joka ylen ohjelmassa vähintäänkin,
1 matu ja yksi homppeli. - Anonyymi
Ja jälkiviisaissa ei vieläkään yhtäkään KD tai PS edustajaa.. Ja juudas sinisoinia EI lasketa..
- Anonyymi
Nyt se tunkee YLE:lekin, mainos kanavilla on se aikansa pyörinyt. Ei sitä monikaan viitsi katsoa !!
- Anonyymi
Mä toivon et tulis salama taivaalta ja muuttas koko jäbän suhtautumisen naisiin ja miehiin. Normaaliksi.
- Anonyymi
Yle sais perustaa homppelikanavan erikseen,siellä sais kaikki hurrihomppelit esiintyä yhdessä ja peräkkäin.
- Anonyymi
Niin vaikka juontais ohjelmaa niin pitääkö hlrhöillä vaatetuksella! Miksi ei normi !?
- Anonyymi
Mulle ihan sama. En paljo suomi ohjelmia kato muutenkaan.
- Anonyymi
Voihan juontaa normisti🤗! Miksi pitää öyhöttää ja hakee ärsytystä!!! En ymmärrä kun kaikki ohjelmat huutamista riehumista älytöntä mölinää🤨! Putous ynnä muut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180