SDP kansanedustaja vei 20v naisen yöksi kotiinsa Vaasan taloon. Miksei Matiaksen vaimo ollut paikalla. Toi nainen aika säälittävä, kun lähtee noin ruman hintelän ja pienimunaisen miehen mukaan. Olisi niitä kerran komeampia ja yli 20cm omaaviakin kerran tarjolla😂
Matias Mäkynen
47
2049
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäs sinä tiedät Matiaksen k...n koon?
- Anonyymi
Tais lukea seiskalehdestä, sieltähän ne kaikki totuudet löytyy.
- Anonyymi
Tiedän vaan. Pieni se on
- Anonyymi
En oo urologi, mutta voisin vilkaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo urologi, mutta voisin vilkaista!
En oo urologi, mutta voisin imaista.
- Anonyymi
Taitaa Matiasta käydä luonnon päälle. Mikäli olisin hänen vaimo, niin nöyryyttäisin kunnolla. Pistäisin hänet katsomaan, kun kaksi erittäin ison omaavaa harrastaisi minun kanssa samaan aikaan. Laittaisin sen ukon nuolemaan paikat puhtaiksi
- Anonyymi
Onko Matias Vaasan lahja Suomelle,viiksi vallu käy vieraissa🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Matias Vaasan lahja Suomelle,viiksi vallu käy vieraissa🤗
Kyllä on tyttö elänyt tosi puutteessa jos eksyy tuon tupsuhuulen patjaksi. Mitä kokoon tulee kansanviisauden mukaan sen näkee miehen nyrkin koosta. Noilla pikkupojan käsillä ei ole ikinä tehty kunnon työtä ja muutkin ulokkeet tuottavat vain tuhkaa ja haaleaa ilmaa. Älyllisesti abrobaturylioppilas.
- Anonyymi
Taidat nauttia ajatuksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on tyttö elänyt tosi puutteessa jos eksyy tuon tupsuhuulen patjaksi. Mitä kokoon tulee kansanviisauden mukaan sen näkee miehen nyrkin koosta. Noilla pikkupojan käsillä ei ole ikinä tehty kunnon työtä ja muutkin ulokkeet tuottavat vain tuhkaa ja haaleaa ilmaa. Älyllisesti abrobaturylioppilas.
Vieraspano oli älykäs veto Näätä matiakselta. Myös Matiaksen nauttima humala toi lisäkannatusta sdp:n tovereiden piirissä.
Näin suosittuna työläispolitiikkona mäkynen voi jatkaa varapuheenjohtajana nousujohteista uraansa politiikan vaativalla saralla.!
- Anonyymi
Toi oli kyllä hyvä👏👏
- Anonyymi
Näin eurajoellakin taannoin
-kirvesmies - Anonyymi
Olen vahva hetero. Silti haluaisin raiska.. Mäkysen. Hän ei pystyisi millään tavalla puolustautumaan.
- Anonyymi
Käykääpä ammattiauttajalla. Heillä on juuri kaltaisillenne tapauksille eristettyjä koppeja.
- Anonyymi
Tytön kannattaa haastaa Mäkynen oikeuteen raiskauksesta. Saisi 20te korvauksen ja Mäkynen pari vuotta linnaa
- Anonyymi
Ei kai sitä opiskelijatyttöä nyt sentään raiskattu ole. Ihan mielellään taisi antaa, kun kerrankin jotain reisien väliinsä sai.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
SDP kylvää siementä kannatuksen nousulle.
- Anonyymi
Terve mies jos naista haluaa.
- Anonyymi
Ei terve mies jos porilaista naista edes halajaa.
- Anonyymi
Terve mies pystyy raisk...aan Mäkysen, vaikka olisi hetero. Pystyy myös lauk...aam Mäkysen pyl..ym.
- Anonyymi
Minäkin pystyisin raisk. Mäkysen, vaikka olen sairaanhoitajamies
- Anonyymi
Niinhän sinä minullekin teit.
- Anonyymi
Äläkää ny kaikkia uskoko mitä lehdykoissä väitetään.
- Anonyymi
Minä kun luulin että Aatu on noussut haudasta.
Yhdennäköisyys on silmiin pistävä.Olisiko Aatun
pojan poika. - Anonyymi
Puppeli
- Anonyymi
Pippelipoika Mäkynen on.
- Anonyymi
Matias ja tyttö puhuivat politiikkaa. Matias puhui ja tyttö kuunteli.
- Anonyymi
Jospa äänestää Matiasta. Vai tuliko vakkari vaihtari. Matias saa sitten kulukorvaukset kun käy äänestäjillä ja "äänestäjillä".
- Anonyymi
Matiaksella on komeat kalapuikkoviikset ja tukka kuin filmitähdellä, kyllä se tyttöjä kiinnostaa.
- Anonyymi
Onkohan Matiaksen suvussa manneja? Ei ole kantasuomaisen miehen tyyppinen
- Anonyymi
Taas yksi idiootti, joka kuvittelee kyrv… pituudella olevan jotain merkitystä!
Tai onhan sillä siinä mielessä, ettei yli 20senttisellä kastu kusella käydessä enää kengät, mut muuta tekoa sillä ei sitten olekaan! - Anonyymi
Kyttääjät ottavat toisten elämät omikseen ja kantavat kuin itse tehneet.
- Anonyymi
Minun mielestäni kalun koolla on todella iso merkitys. Pitkä ja paksu tuntuu hyvälle. Olen naimisissa kolmikymppinen nainen. Rakastajallani on iso 24/8cm. Rakastaja sinkku parikymppinen. Ollaan oltu jo 3v seksisuhteessa.
- Anonyymi
Paljaalla paras vielä. Isosta tulee enemmän.
- Anonyymi
Matias Mykysen muna on siis tosi pieni.
- Anonyymi
Mäykki-Mäkynen punainen nakkimestari.
- Anonyymi
😂😂👏
- Anonyymi
Oletko saunassa tiiraillut, kun noin tarkkaan tiedät?? hahhaa...Tule ulos kaapista vaan.
- Anonyymi
Holmesin John oli kova jätkä puikottaan ,,,laulussa sanotaan...ei tarvittu lihaksia. Googlatkaas nuorempi väki, jos ei ole tullut ennen vastaan.
- Anonyymi
Puikkoviiksi mäkynen panee kuin Näätä, rasvaletti heiluu ja punainen pikkupippeli työstää..
- Anonyymi
Sääliksi käy, kun oman puutteen takia pitää tuollaisia ajoituksia tehdä. Ja lisäksi pitää jatkaa itse samaa kirjoitusta vastaamalla itselleen.
Ei nykymaailmassa luulisi kenelläkään olevan puutetta. - Anonyymi
Vastaamalla itselle??😂😂👏
- Anonyymi
No yhyy. Olisiko sen pitänyt olla seitenkymppinen?
- Anonyymi
Hyi saatana mikä niljake toi Mäkynen on. On tainnut likka ollut niin kännissä ettei näkökään toiminnut, mutta mikä tollo se muijakin on, kun tuommoisen paskakasan kanssa on naimisiin mennyt?
No, mitä suuremmassa määrin, ei kumpikaan ole muuta saanut. Hyi helvetti, miten joku jätkä voikin olla noin perslävfn näkönen niljake?? En ole ikinä tuommosta kuvotusta nähnyt.- Anonyymi
Mäkysen ymmärrys kansantaloudesta asteikolla 1-10 on reppaat 1,5. Aina vaan paljastaa tietämättömyytensä ja sen, että on täysin populistisilla toimilla politiikkaan päässyt. Miksi kukaan häntä äänestää? Ja ne viikset. Ei helv...ti. Koomisin kaveri koko eduskunnassa nyt kun Ano ei saanut jatkopassia. Hauskinta lienee tilanne, kun Lindtman kohta joutuu eroamaan kannatuksen sakatessa, ja silloin on Mäkysen iskun paikka. Siitäkö alamäki oikeasti alkaa. Sääliksi käy Mäkysen muijaa. Viiksimies, viiksimies...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707