Tulossa miehen sukuun kuuluvan häät. Kutsu tuli mutta yksin miehelle. Ei mainintaa edes avecista. Ollaan miehen kanssa tunnettu liki 9 vuotta ja jäänyt täysin ulkopuolelle näistä juhlista. Mietin vaan että miksi näin... Ahdistun kun mietin liikaa miksi minua ei kutsuta, ja kauanko kestää ennenkuin suku tajuaa olemassaoloni..Itselläni ollut todella raskas syksy ja alkutalvi joten ilon ja onnen hetkiä ei isommin ole ollut. Yritän saada ajatukset muualle mutta sisimmässäni velloo paha olo ja pitäisi vaan pystyä kertomaan miehelle nämä ajatukset ja tuntemukset asiasta.
Hääkutsu vain miehelle
6
249
Vastaukset
- Anonyymi
Jos miehesi on/olisi fiksu, soittaisi ja kysyisi, miksi kutsu koskee ainoastaan häntä sekä ilmottaisi, että pitäkää juhlanne, en tule minäkään, mutta jos lähtee yksin, anna mennä -lopullisesti.
Mitä miehesi sanoi, kun tuollainen kutsu tuli??
Entä sinä, minkälainen suhde sinulla on miehen sukuun, mitä olet heille tehnyt yms? Kerro hieman enemmän, koska jokin syy tuohon on?- Anonyymi
Samaa mieltä. Mutta ei tuollaiseen käytökseen mitään muuta syytä tarvita kuin pissapäisyys.
Tein joskus töitä työpaikalla parin vuoden ajan jossa työyhteisöllä oli tapana antaa toisilleen joulukortteja. Omakin työyksikköni sai joulukortin, mutta siitä puuttui aina oma nimeni. Hyvää Joulua toivotettiin kaikille muille paitsi minulle.
Sinänsä hyvä että pesti päättyi ja pääsin eroon heistä. En halua olla missään tekemisissä selaisten ihmisten kanssa. Seura tekee kaltaisekseen enkä ikinä haluaisi tulla samanlaiseksi kuin he.
Ehkäpä aloittajankin kannattaa arvioida onko järkeä hengailla miehen kanssa jos hän päättää itse mennä häihin eikä pidä puolisonsa puolia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Mutta ei tuollaiseen käytökseen mitään muuta syytä tarvita kuin pissapäisyys.
Tein joskus töitä työpaikalla parin vuoden ajan jossa työyhteisöllä oli tapana antaa toisilleen joulukortteja. Omakin työyksikköni sai joulukortin, mutta siitä puuttui aina oma nimeni. Hyvää Joulua toivotettiin kaikille muille paitsi minulle.
Sinänsä hyvä että pesti päättyi ja pääsin eroon heistä. En halua olla missään tekemisissä selaisten ihmisten kanssa. Seura tekee kaltaisekseen enkä ikinä haluaisi tulla samanlaiseksi kuin he.
Ehkäpä aloittajankin kannattaa arvioida onko järkeä hengailla miehen kanssa jos hän päättää itse mennä häihin eikä pidä puolisonsa puolia.Heh,muistui mieleeni että meidän työ yksikkö sai myös joulukortin tyypiltä joka sai siirron toisaalle.Korttiin oli rustattu nimet allekkain mieltyvyyden mukaan ja omaa nimeäni ei siinä ollut.Naureskeltiin kuitenki sille kortille,muut oli suht uusia tyyppejä silloin.Kiusaaja oli kuitenki pahoittelut kollegalle ettei ollut muistanut mun nimeä kirjoittaa,niin varmaan:)oltiin kollegoja monta vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä aloittajankin kannattaa arvioida onko järkeä hengailla miehen kanssa jos hän päättää itse mennä häihin eikä pidä puolisonsa puolia.Mieti todella.
Oma aviomeheni juoksee lapsen kanssa kaikki sukunsa pippalot läpi ilman minua eikä nää mitään ongelmaa asiassa
Aikoinaan kun sovittiin että emme järjestä pippaloita en arvannutkaan että jäisin yksin. Siis hänen vanhempansa painostivat meitä/minua pitämään syntymäpäivätjuhlat pojalleen kodissamme mutta vastustin painostusta koska mieheni ei halunnut juhlia. Kiitoksena siitä mieheni on juossut kaikki sukunsa pippalot läpi lapsemme kanssa ja minä istun kotonamme yksin.
Menikö ihan niin kuin piti?
Olisin kyllä halunnut järjestää mm. lapsemme syntymäpäiviä ja riparijuhlat ja omat vuosipäivät mutta mieheni ei halua kahvikekkereitä meille! Mitäköhän bileitä ne hänen sukulaisten järjestämät sitten on ollu? En tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti todella.
Oma aviomeheni juoksee lapsen kanssa kaikki sukunsa pippalot läpi ilman minua eikä nää mitään ongelmaa asiassa
Aikoinaan kun sovittiin että emme järjestä pippaloita en arvannutkaan että jäisin yksin. Siis hänen vanhempansa painostivat meitä/minua pitämään syntymäpäivätjuhlat pojalleen kodissamme mutta vastustin painostusta koska mieheni ei halunnut juhlia. Kiitoksena siitä mieheni on juossut kaikki sukunsa pippalot läpi lapsemme kanssa ja minä istun kotonamme yksin.
Menikö ihan niin kuin piti?
Olisin kyllä halunnut järjestää mm. lapsemme syntymäpäiviä ja riparijuhlat ja omat vuosipäivät mutta mieheni ei halua kahvikekkereitä meille! Mitäköhän bileitä ne hänen sukulaisten järjestämät sitten on ollu? En tiedä.Niin siis tottakai sain vihat niskoilleni vaikka vastustaja olikin oma poika, miniähän se pahempi on. Varsinkin kun yhteinen koti on ostettu appiukon ja aviomieheni kesken eli opiskelin osto hetkellä eikä minulla ollut mahdollisuutta ostoon sillä hetkellä. Ja mieheni sanoi että voidaan myöhemmin muuttaa omistusoikeus yhteiseksi kun pääsen töihin mutta eihän niin voi suomessa tehdä vaan ostohetkellä kummankin olisi pitänyt yhdessä ostaa asunto. Olisi pitänyt ottaa selvää itse tosin puolison asianajaja isä olisi voinut kertoa asian oikean laidan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728