Ja kaikille yhdessä ja erikseen, h a i s t a k a a h e v o n v i t t u .
Päivää Hyrynsalmi!
20
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo hevosta
- Anonyymi
Oishan tuo heleppo haistella jos olis hevonen.
- Anonyymi
Ei se riitä että on hevonen, sen pitäisi olla tamma! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Aloittajahan on tiukalla kanalla. Syy moiseen ajatteluun.
- Anonyymi
Hyvää vkl aloittajallekin ❤️. Vejä vithu päähän ja pakene vuorille 😜.
- Anonyymi
Mulla on kyllä hevonen mutta se on ruuna.
- Anonyymi
Kuvittele että hännän alla on värkki ja eikun haistelemmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittele että hännän alla on värkki ja eikun haistelemmaan.
Täytyy kokkeilla.
- Anonyymi
Heh,kiitti vitusta,eikö vitusti.Kerrankin oikeaa puhetta.Potuttaa tää maailmanmeno jo pikkuhiljaa ite kullaan.Helvetin paskaa viikonloppua kaikille😎
- Anonyymi
Sitä samaa sullekkin ihkusti!
- Anonyymi
Aloittaja kertoi vain mitä sen kotona on tehty.
- Anonyymi
😁😁😁😁😁😁😁😁🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😂😂😂👹
- Anonyymi
Oliko valo..? Oliko siellä valo?
- Anonyymi
Ville ol
- Anonyymi
Paskaa huomenta luuserit!
- Anonyymi
Meni jo.
- Anonyymi
Hyppää jokeen kun nuin ahistaa.
- Anonyymi
Käy mieluummin kävelyllä. Nauti ulkoilusta ja talvisäästä.
- Anonyymi
Näimpä,kesällä sitte voi hypätä jokkeen ja vaikkei ahista.Ahistus menee ohi viimeistään kun tulee uusi ahistus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728