Tyttiä vähemmän arvostaville kerron...

Anonyymi-ap

Täällä Kuhmon perukoissa asuu yksi ja ainoa villi kansa, joka ei pidä Tyttiin kohdistavaa vihaa muuna kuin suomalaisen miehen saamattomuutena!

Kerro itsestäsi enemmän, niin tavataan. Pääset sinäkin katsomaan lukaliaani, joka on isompi kuin harhaiset ajatuksesi. Asuntoni seinät on tapetoitu niillä kuvilla, jotka olivat vielä lapsena ihmisiä. En ole kuvaasi vielä löytänyt, joten tule kuvaamaan itsesi paikan päälle.

Sinua en ota kaveriksi kuin näkemällä. Mikäli olotilasi on nyt sama kuin minulla. niin huudetaan yhdessä apua äidiltä juotuamme pari jaloviinapulloa kossu virikkeenä.

Itse en sa alkoholista enää suurempaa apua mihinkään, mutta sinun kaltaisesi elämään kyllästyneen hullukanditaatin tunnistan heti.

Liity samaan kerhoon kuin minä, eli pois lähteviin. Sitten keskustellaan ja takaan, että kumpikin meistä itkee jossain vaiheessa. Itku on joskus monella kaukana, useimmilla hyvinkin lähellä. Suomalainen mies osaa itkeä, eikä se ole häpeä. Se on osoitus siitä, että kyseinen ihminen elää ja on ihminen.

Mikäli olet kirjoittajana nainen, niin ohhoh! Tai sellaista leikkivä pikku puudeli, jolta talutushihna on jäänyt kotiin, niin ohhoh ja huomenna lisää.

Taidan soittaa poliisille ja kysyn Pedros from heavy van yhden kysymyksen:

Missä minä olen ja onko joku kysellyt? Ja miksi on kyselty?

Itse en ole edes pillupoliisi, saati muunkaan viranhaltija enää, mutta Tyttiin sinä et enää koske, etkä mihinkään muuhun hänen liittyvään. Thats clear?

Toivotan kaikesta huolimatta sinulle elämässä kaikkea hyvää. Minäkin kirppuilen monta kertaa ja olen tehnyt sitä jo monta vuotta. "Tauti kaataa savolaisen, ei taudin syy" on mottoni.

Hengitellään

Perukan ukkeli

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nukkumaanmenonaika. Muistetaan ottaa lääkkeet. Hyvää yötä ja kauniita unia. 😴

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe