Työasiaa osastolta..

Anonyymi-ap

Olin pentuna jo käynyt isossa sairaalassa. Pentuna olin 34 vee.

Olin saanut opiskelusta kolmosen paperit. Ei häävi paperi ollut, mutta jokaisella opiskelijalla on tietyt tavoitteet.
Oli minullakin, eli psykologia, psykiatria sekä vihamaani anatomia tuotti papereihin vitosen.

Saantopäivä oli koruton. Oma äitini oli kuollut kolme kuukautta aikaisemmin ja olisin kerrankin halunnut näyttää hänelle paperin. Entisiä ammatteja toki oli, mutta ei sellaisia joissa viihtyisin.

Vain kolme kuukautta piti olla naisten toffelin alla ja kärsiä. Pieni vähenny riemusta naisten havaitessa, että minua kiinnostaa enemmän lappilainen etana kesällä kuin viimeisen päälle naiset.

Siinä se aika vain meni. Tapeltiin henkisesti alkuun ja jatkuvasti. Sitten vain sain itselleni oman ihmisen. Vaikeimman!

Älä avaa ovea ilman lupaani kuului peitteen alta. Sinulle on jo eilen illalla annetut lääkkkeet, thats right?

Suksi vittuun, mutta elä koske minun suksia.

Ihmistä kunnioitetaan aina. Niin tein minäkin, ja murrosiästä saamani opit alkoivata tehota, koska silloin olin vaikea junttura kotona ja varsinkin aina jossain.

Lopetan, sillä taivaalla lukee käsky...

Saan ainakin taas kkunnon kuvan Canonilla. Ei ole tehty Kiinassa, ainoa yhden miehen taloudessa.

Sekaisin olen, mutta onnesta. Ehkä joku lukee kirjpittaani kakkkaa ja lopettaa irvistelyt.

Sukupuolielämäni on vieläkin sekaisin ja saa olla, jos joku kertoisi minulle kukista ja mehiläisistä.

Mikäli siulla on isän tai äidin ostama kulkuneuvo, niin pidä suppari pienemmällä. Vain henkisesti köyhät esittäää, normaalit vain ajelee luu ulkona.

Perukan ukkeli

2

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pysyhän perukan ukkeli siellä laitoksessa ja ota lääkkeesi. Ja anna jokaisen elää elämäänsä niin kuin parhaaksi näkee. Ei kenelläkään kiinnosta sinun joutava ahdinko. On sitä muillakin murheita, eikä vaan sinulla. Mutta ne ei täällä turhia kirjoittele.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­­N­y­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17731657T

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe